حجت السلام فخرالدینی در جمع پایوران وسربازان ناحیه مرکزی یزد گفت:جنبش فمنیسم که به ظاهر مدافع حقوقو زنان جامعه است در واقع از تفکر اومانیسم که در قرون اخیر، در مقابل نظریه خدامحوری عمل می‌کند نشدت گرفته است.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۷۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول تربیت وآموزش بسیج سپاه الغدیر در نشست مصون سازی فرهنگی ناحیه مرکزی یزد با موضوع (بانوان انقلابی، وضرورت توجه به نهادینه سازی فمنیسم) با اشاره به تاثیرات وناهنجاری‌های فکری وروانی حاصله از این جنبش اظهار داشت: نظام اسلام، زن ومرد را اعضای یک پیکر دانسته وتعارض بین زن ومرد را بی معنا می‌داند؛ در کمترین دین وآیینی مشاهده می‌گردد که همچون شان ومنزلتی برای زن قائل شده باشد.

فخرالدینی تفکر فمنیستی مبنی براینکه مردان از بیشترین پاداش‌های زندگی ومنزلت اجتماعی سود می‌برند واین، مانع راهیابی زنان به عرصه‌های فعالیت‌های عمومی است را کاملاً اشتباه دانست وتصریح نمود: اسلام به زنان، شخصیت، هویت واستقلال بخشیده وهرگز آن‌ها را به تمرد وعصیان نسبت به جنس مرد وادار نمی‌کند.
وی با اشاره به پیامد‌های ناشی از اینگونه حرکات وجنبش‌ها گفت: تزلزل در خانواده، تقابل مرد وزن، نفی ارزش‌های اخلاقی وبسیاری از موارد دیگر، از آسیب‌های گرایش‌هایی نظیر فمنیسم وامثال ذلک می‌باشند که متاسفانه در کشور‌های اسلامی هم با سنت‌های نادرست و برداشت غلط از اسلام ترویج یافته است.
ارسال نظرات