حجت الاسلام پوربابایی در جمع خواهران شاغل ناحیه مرکزی وحوزه های تابعه گفت:انقلاب اسلامی زنان را از بی هویتی،بی بند وباری وابتذال که سوغات غربی ها بود به سوی عزت دوباره ومنزلت والای خویش هدایت نمود.
کد خبر: ۹۰۳۸۴۷۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی یزد در نشست فرهنگی خواهران شاغل ناحیه مرکزی یزد که به مناسبت دهه کرامت برگزار گردید اظهار داشت: یکی از مهمترین حربه های دشمن، استفاده از سنت های قومی،قبیله ای ومذهبی کشورهای اسلامی وخشن جلوه دادن چهره اسلام بخصوص در بحث های حقوق اقتصادی است که باید با آگاهی گامل در مقابل شبهه های انها نسبت به آموزه های والای اسلامی ایستاد.
وی کشف حجاب توسط رضاخان ملعون را از خشن ترین شیوه های فرهنگ ابتذال غربی خواند وتصریح نمود: به برکت آمدن انقلاب،وهدایت های حضرت امام(ره) زنان از بینش سیاسی عالی برخوردار شدند ودر عرصه های اجتماعی هم به کمک رسانی به محرومان ومستضعفان وشرکت در جهاد سازندگی پرداختند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در مورد بانوی انقلابی وویژگی های منحصر به فرد او گفت: حضرت آقا می فرمایند دشمن با چادر وحجاب متقن ومحکم زن دشمن است واروپایی ها هر انچه را که خود می فهمند می خواهند به دنیا دیکته کنند وسبگ خود را رواج دهند.
ارسال نظرات