جشن بزرگ دهه کرامت در زندان سراوان برگزار شد

جشن بزرگ دهه کرامت با همکاری اعضاء کاروان کرامت اعزامی از اداره کل زندانهای استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۲۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان، جشن دهه کرامت که با حضور روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهادکتابخانه‌های عمومی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان، جمعی از کارکنان و خانواده‌های آنان و همچنین سربازان وظیفه جشن بزرگ دهه کرامت با همکاری اعضاء کاروان کرامت اعزامی از اداره کل زندان‌های استان در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام حاتم بامری مسئول دفتر امام جمعه سراوان در جمع مدعوین و حاضرین در مراسم با تبریک ایّام مبارک دهه کرامت گفت: حضرت معصومه(س) در پیشگاه خداوند متعال شأن و منزلت بالایی دارد و در روز قیامت شفیع تمام مسلمان عالم است و زائر ایشان اهل بهشت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله حجاب اشاره کرد و افزود: براساس آیات قرآن کریم و روایات حجاب به سه بخش عمده تقسیم می‌گردد.

بامری بیان کرد: حجاب گفتاری یا زبانی، حجاب رفتاری و حجاب پوششی، که اگر این‌ها مورد توجه قرار گیرد مفاسد اخلاقی و اعمالی از انسان دور شده و انسان را به مقام انسانیّت و قرب به خداوند متعال می‌رساند.

در پایان این جشن، مراسم قرعه کشی جهت اعزام سفر زیارتی کارکنان به همراه خانواده هایشان به مشهدالرضا و زیارت بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا(ع) انجام شد که تعداد پنج نفر از سوی اداره کل زندان‌های استان و سه نفر از طرف سرپرست زندان به این سفر زیارتی اعزام خواهند شد.

همچنین مراسم جشن مشابهی برای مددجویان در محل سالن اجتماعات زندان برگزار شد.
ارسال نظرات