خبرهای داغ:

مراسم تکریم و معارفه مسئول سیاسی لشکر 14 امام حسین (ع) برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول سیاسی لشکر عملیاتی مردم پایه 14 امام حسین (ع) با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر 14، جمعی از فرماندهان و رزمندگان لشکر امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۲۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از روابط عمومی لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، مراسم تکریم و معارفه مسئول سیاسی لشکر عملیاتی مردم پایه ۱۴ امام حسین (ع) با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴، جمعی از فرماندهان و رزمندگان لشکر امام حسین (ع) برگزار شد.
در این مراسم از زحمات سروان پاسدار مجتبی زندیان مسئول سابق سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) تقدیر و تجلیل به عمل آمد و سروان پاسدار محسن حاجیان به عنوان مسئول سیاسی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) منصوب شد.
سرهنگ دوم پاسدار ناصر بهرامی، مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) در این مراسم با اشاره به مسائل روز منطقه و خاورمیانه با حضور فعال ایران، اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران و به خصوص آمریکا به دنبال محدودیت فعالیت ایران در منطقه هستند و این در حالی است امروزه کشور ایران در کل منطقه نفوذ پیدا کرده است و از چین تا مدیترانه حضور فعالی دارد.
وی تصریح کرد: حضور فعال جبهه مقاومت در کشور‌های منطقه به خصوص سوریه فعالیت دشمن را محدود کرده و این در حالی است آمریکا در تلاش است تا فعالیت ایران را در منطقه خاورمیانه محدود کند.
ارسال نظرات