با حضور مادران شهید(محمد رضا و محمود رضا) حقیقی در سیستان و بلوچستان حال و هوای شهادت به استشمام می رسد.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۴۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، خانم نان پرداز مادر شهیدان  حقیقی در برنامه  و مناسبتهای مختلف در مزار شهدای دفاع مقدس و تپه نورالشهدا  شهرستان زاهدان حضور یافتند.

مادر شهیدان حقیقی در این برنامه ها با تاکید بر این مطلب که شهدا زنده اند و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند گفت: شهدا با فدای جان خود در واقع با نعمت های آخرت دست می یابند و پاداش بزرگ زندگی جاودانه را برای خود انتخاب کرده اند.

وی افزود: جوانان امروز باید با تاسی از شهدا و الگو پذیرفتن از این حماسه آفرینان  راه درست را انتخاب کنیم و با انتخاب خود دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان نا امید کنیم.

وی بیان کرد: شهدا دارای ویژگی های خاصی بوده اند که مهم ترین ویژگی مشترک بین این جوانمردان اخلاص در عمل و جلب رضای الهی بوده است.

خانم نان پرداز بیان کرد: پدران و مادران انقلابی برای حفظ انقلاب جوانانی مومن، متعهد و انقلابی را تربیت کردند که در راسنای پاسداری از ارزشها و آرمانهای این نظام جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند، تا انقلاب و نظام پا بر جا بماند.

این بانوی انقلابی اظهار داشت:  من دو فرزند پسر داشتم که تقدیم انقلاب شدند اما متاسفم از این که فرزند بیشتری نداشتم که تقدیم نظام کنم تا انقلاب، انقلاب بماند.

 

ارسال نظرات