خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه ایران اسلامی با عمل به آرمان های بزرگ انقلاب ابهت دشمنان بزرگ را شکست، گفت: تدابیر اتخاذ شده امام راحل برای عظمت ایران اسلامی امروز در حال محقق شدن است.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۶۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه  در دومین جشنواره مالک اشتر سپاه شیروان گفت: ما توانسته ایم با عمل به آرمان های انقلاب اسلامی، ابهت دشمنان بزرگ را بشکنیم  بطوری که تدابیر امام راحل امروز در حال تحقق است و نقاط استراتژیک در تصرف رزمندگان است.

مرتضوی با بیان اینکه نقاط راهبردی در تصرف رزمندگان است اظهار داشت: دشمن به دنبال شکستن وحدت مسلمانان است اما، بعد از گذشت چهار سال از ائتلاف غربی عربی موفق به اجرای نقشه های خود در یمن نشدند.

وی تاکید کرد: روزگاری برای ورود ایران به مجامع بین المللی مانع می گذاشتند اما امروز کسی که از مجامع خارج می شود آمریکاست و اینها بخاطر انقلاب ماست.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بر توانمندی داخلی در راستای تولید تاکید کرد و گفت: تمام ظرفیت ها باید پای کار باشند تا شاهد فقر، نداری و بیکاری و ضعف مدیریت نباشیم.

سردار مرتضوی با بیان اینکه  پیشرفت انقلاب در داخل کشور هم پای پیشرفت انقلاب در خارج از کشور نیست، گفت: امروز به بخاطر بعضی از کاستی ها و سوء مدیریت ها کار جلو نمی رود.

وی با بیان اینکه نقش مردم در همه پیروزی ها ممتاز و برجسته است، تاکید کرد: کسانی باید کشور را مدیریت کنند که توان ادای حق مطلب را داشته باشند تا شان مردم حفظ شود.

سردار مرتضوی افزود: بسیجیان ما خط شکن هستند و حضور بسیج در هیچ عرصه ای نباید خالی باشد.

در این جشنواره از خانواده شهید جواد ترقی و جمعی از فرماندهان برتر بسیج و معاونت های برتر تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها