سید ساجد یعقوبی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: وجود مبارک مرقد مطهر دو گوهر ناب حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) برای ملت ایران یک فرصت بسیار مناسب پیش آورده و ولایتمداری از مهم‌ترین دستاوردهای دهه کرامت است.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۸۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سید ناصر اسحاقی در نشست با رسانه‌های اردبیل با محوریت دهه کرامت اظهار داشت: دهه کرامت شاخصه بارزی دارد و آن هم جریان‌سازی عظیم فرهنگی است که هجمه‌های شیطانی دشمنان را خنثی می‌کند و باید از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به این که ولایتمداری از مهم‌ترین دستاوردهای دهه کرامت است افزود: وجود مبارک مرقد مطهر دو گوهر ناب حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برای ملت ایران یک فرصت بسیار مناسب پیش آورده که نیاز است با سبک و سیاق امامان معصوم(ع) راه صحیح زندگی را پیموده و به فرزندان خود آموزش دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: کانون‌های مساجد یک ظرفیت بسیار مناسب برای احیای برنامه‌های دهه کرامت هستند که باید از این ظرفیت‌ها برای احیای تبعیت از ولایتمداری نهایت استفاده را ببریم و به این شکل راه و کردار امامان معصوم(ع) را ادامه دهیم.

اسحاقی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی درصدد هستند دین مبین اسلام را به انحراف بکشند که به همین دلیل باید در مقابل دشمنان برنامه‌های فرهنگی خود را گسترش دهیم و در این زمینه با مشارکت فعالان فرهنگی در برابر هجمه‌های دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: آموزه‌های دینی برای مقابله به دشمنان برای زیرپا گذاشتن جریان‌های انحرافی یک اصل اساسی و ضروری است و در این زمینه نیاز است از تمام امکانات و بسترهای موجود نهایت استفاده را ببریم.

دهه کرامت فرصتی برای ارتقای ارزش‌های الهی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز گفت: دهه کرامت فرصتی برای ارتقای ارزش‌های الهی است چرا که اهل بیت الگوی مردم‌داری و حکومت دینی در اسلام است و این یک موضوع قابل توجه است.

ناصر اسحاقی با اشاره به این که کرامت امانت الهی در بین انسان‌ها است بیان کرد: باید از این فرصت برای تبیین اهمیت و جایگاه کرامت در جامعه استفاده شود تا بتوانیم به این شکل در اعتلای این استعداد وجودی گام برداریم و برای ترویج فرهنگ رضوی از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

ارسال نظرات