خبرهای داغ:
صورت گرفت

دیدار شورا و شهردار شهر محمدیه با فرمانده سپاه شهرستان البرز

شورای شهر و شهردار محمدیه با فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان البرز دیدار کردند .
کد خبر: ۹۰۳۸۵۸۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مریم نخستین شهردار محمدیه در این دیدار اظهار داشت : ما مسئولین باید در راستای اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم و این جز همدلی مسئولین نمی تواند باشد و اگر این چنین باشد مردم هم از ما راضی هستند به طوری که همه ما برای این مردم در جهت آبادانی در حال تلاش هستیم .
شهردار محمدیه در ادامه افزود : باید در خصوص قشر جامعه زنان که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند با کمک مجموعه سپاه در خصوص آموزش خانواده و برنامه های مختلف را برگزار کرد . ما از سپاه نسبت به اعتماد سازی مدیران شهری کمک می طلبیم . همه مجموعه شهرداری لباس خدمت به تن کرده‌اند که بتوانیم یک خدمت گذار خوب برای مردم باشیم.
دکتر غلامی یکی از اعضای شوراهای شهر محمدیه در این دیدار بیان داشت : یکی از علل موفقیت در روند اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر تعامل با ارگانهای تاثیر گذار است .
سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان در پایان ضمن عرض تبریک دهه کرامت گفت : انشالله همه ما در عمل بتوانیم کار ها را انجام دهیم . شهرداری یک مجموعه خدمات رسانی به مردم است و اگر جناحی دیده شود خدمات به مردم هم کم می شود . ما هم در کنار مجموعه شورا و شهرداری با تمام توان در کنار برنامه های فرهنگی اجتماعی هستیم . در خصوص تاکید اهمیت به جامعه زنان نگاه ویژه باید از سوی مسئولین باشد به طوری که فرهنگ اصلی را در جامعه مادران ما هستند که الگو گذاری می کنند .
وی در پایان افزود : ما باید تا جایی که امکان دارد قانون را به نفع مردم خم کنیم به طوری مردم بدانند که ما تا جایی که امکان دارد در جهت رفع مشکل آنها تلاش می کنیم و انعطاف پذیری به طوری قانون هم زیر پا گذاشته نشود . ما هم با تمام توان در خدمت مردم و مجوعه شهرداری هستیم .
3001/پ3-/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار