خبرهای داغ:
نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس:

کیفیت آموزش در مدارس حوزه انتخابیه ماکو سیر نزولی دارد

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه از دو سال گذشته و با بررسی‌های انجام شده، کیفیت آموزش در مدارس حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، شوط و پلدشت سیر نزولی داشته است.
کد خبر: ۹۰۳۸۵۹۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷

عین‌الله شریف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی در حوزه انتخابیه ماکو، چالدران، شوط و پلدشت اظهار کرد: متاسفانه وضعیت فضاهای آموزشی در سطح روستاهای این شهرستان‌ها از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نبوده و حتی در برخی شهرها مثل شوط و ماکو نیز وضعیت مناسبی بر آنها حاکم نیست.

وی تصریح کرد: فضاهای آموزشی در بسیاری از روستاهای این چهار شهرستان، یا کانکسی بوده و یا مدارس یادبود و یا مدارسی هستند که حکم تخریب آنها صادر شده و متاسفانه به دلیل عدم توجه مسئولان در حال استفاده هستند.

مدارس روستایی چالدران کانکسی و غیرمقاوم هستند

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون در شهرستان چالدران بیش از 40 مدرسه روستایی به صورت کانکسی و یا غیرمقاوم وجود دارد و یا برای آنها حکم تخریب صادر شده و متاسفانه اقداماتی در این رابطه انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه فضای آموزشی در شهرستان شوط نیز با مشکلاتی مواجه بود افزود: همچنین در روستاهای مرگنلر و یا یکی از روستای پرجمعیت شوط و نیز شهرستان پلدشت، منطقه بورالان و روستای باغچه جوق و قلعه جوق از سامان مطلوبی برخوردار نیستند.

شریف‌پور تصریح کرد: در همین راستا با پیگیری‌های انجام شده خوشبختانه از ظرفیت‌های بنیادهای مستضعفان، برکت و علوی استفاده شد و علاوه بر آن مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز همکاری مناسبی در همین ارتباط داشته است.

انتهای پیام

ارسال نظرات