مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در حاشیه دیدار با خانواده شهیدان رنجبر:

کوتاهی در انجام‌وظیفه مسئولان خیانت به خون شهدا است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: کوتاهی در انجام‌وظیفه مسئولان خیانت به خون شهدا است.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۱۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه‌اشرفیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در دیدار با خانواده شهیدان قربانعلی واسماعیل رنجبر با بیان اینکه شهدا به ما درس عاشورایی و بصیرتی دادند اظهار کرد: شهدای نوجوان در اهدای خونشان به اسلام و انقلاب اسلامی همچون قاسم ابن حسن علیه اسلام عمل کردند.

وی هم‌چنین عشق و ارادت شهدا و خانواده‌های آن‌ها به انقلاب خمینی (ره) را نشئت‌گرفته از انقلاب حسینی علیه اسلام دانست و افزود: معرفت ،بصیرت ،عشق و ارادتی که به خانواده وحی و نبوت در بین شهدا و خانواده‌هایشان وجود دارد برگرفته از عاشورای امام حسین علیه اسلام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدا به دنبال شهادت رفتند و معرفت پیدا کردند گفت: در خانواده شهیدان رنجبر وقتی بردار کوچک شهید شد، برادر بزرگ از اینکه جامانده بود متأثر بود و موجب شد خود را به مقام شهادت برساند و از آن مستفیض شود.

تسخیری با بیان اینکه کوتاهی در انجام‌وظیفه مسئولان خیانت به خون شهدا است افزود:همه ما در برابر شهدا و خونشان مسئول هستیم و بر ا فرض و واجب است که اگر مسئولیتی داریم بر آن اشراف و مشکلات مردم را بادل و جان حل کنیم.

به گزارش بسیج، شهید قربانعلی رنجبر متولد ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۴۲ بود که در سال ۲۲ دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج، در منطقه شلمچه به دره رفیع شهادت نائل و شهید اسماعیل رنجبر نیز متولد پانزدهم اردیبهشت سال ۱۳۴۹ که در تاریخ چهارم اسفند سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر شش در منطقه دهلران به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات