فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

خبرنگاران برای آرامش و پاسخگویی شفاف در جامعه مطالبه گر باشند / عمق استراتژیکی رسانه ها بر جامعه اثر گذار است

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه مردم دنیا اخبار مهم را از لنز دوربین امریکا نگاه می‌کنند و در همین راستا رسالت‌های خبرنگاران حساس‌تر می‌شود، خاطر‌نشان کرد: تلاش برای ثبات و آرامش و پاسخ‌گویی به عطش دست‌یابی به اطلاعات ناب و توجه به سرعت و صحت خبر هم از اولویت‌های کاری خبرنگاران باشد.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۲۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌موسی حسین‌نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت بالای رسانه‌ها، گفت: حوزه اطلاع‌رسانه‌ای، حوزه دامنه‌داری است و موضوع‌هایی که از دید مسؤولان مغفول می‌ماند، توسط رسانه‌های پیگیری شود.

وی از برگزاری جلسات هم‌اندیشی ماهانه و مستمر با خبرنگاران خبر داد و افزود: ابعاد عمیق و استراتژیک رسانه‌ها مورد توجه باشد و اثر‌گذاری رسانه‌ها بر افکار عمومی گسترده و عمیق است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با بیان اینکه مردم دنیا اخبار مهم را از لنز دوربین امریکا نگاه می‌کنند و در همین راستا رسالت‌های خبرنگاران حساس‌تر می‌شود، خاطر‌نشان کرد: تلاش برای ثبات و آرامش و پاسخ‌گویی به عطش دست‌یابی به اطلاعات ناب و توجه به سرعت و صحت خبر هم از اولویت‌های کاری خبرنگاران باشد.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه فشار‌های مختلفی در حوزه‌ فرهنگی وجود دارد که نیاز به افسران جنگ نرم با بینش عبادی، سیاسی و سواد‌رسانه‌ای را دو‌چندان می‌کند، بیان کرد: ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه برای اعتلای این شهرستان که شهید‌پرور و سردار‌پرور است در حوزه‌های سازندگی، محرومیت‌زدایی و اعتلا‌بخشی تلاش می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها