کوچکی‌نژاد با بیان اینکه افرادی که در ستاد مبارزه با مفساد اقتصادی هستند خود آنها گرفتار فساد هستند بیان داشت: مشکل ما این است کسانی که با فساد مبارزه می کنند خود آنها هم گرفتار فساد شده اند.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۴۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، کوچکی‌نژاد با بیان اینکه افرادی که در ستاد مبارزه با مفساد اقتصادی هستند خود آنها گرفتار فساد هستند بیان داشت: مشکل ما این است کسانی که با فساد مبارزه می کنند خود آنها هم گرفتار فساد شده اند ، چون آنها گرفتار فساد شده اند دیگر نمی توانند با فساد مبارزه کنند، خود افرادی که در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی حضور دارند گرفتار فساد هستند و به همین دلیل هم نمی توانند با فساد مبارزه کنند.

جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهارداشت: ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد از مسئولان بود که قرار بود در سطح کلان تشکیل شود و وارد فساد های مصداقی یا موردی شود و قبل از اینکه دادگاه و بخش های دیگر ورود کنند اینها بتوانند به موضوعات رسیدگی کنند.

 

وی در ادامه این بحث اضافه کرد: این ستاد تا به امروز در کشور خاصیتی نداشته است، چرا که رهبری در هر جلسه ای که حاضر می شوند یکی از مهم ترین دغدغه های ایشان مبارزه با مفساد اقتصادی در کشور است؛ معتقدم این ستاد را خارج از دولت و مسئولان، ستادی در سطح کلان کشور ایجاد شود و یکی از مهم ترین وظایفش این باشد که مراقبت کند تا خود قوه قضائیه در وهله اول دچار فساد نشود یعنی مردم توقع دارند که در قوه قضائیه نباید فسادی وجود داشته باشد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان ادامه داد: امروز کسی در کشور نمی تواند منکر فساد شود، یعنی ما در سیستم های اداری، دولتی و ... فساد را به همراه داریم، فساد به یک شکلی امروز درآمده است که از قدرت اراده مسئولان خارج شده است و باید تیمی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی برسر کار بیاید که در طول عمر انقلاب خدشه ای در زندگی آنها وارد نشده و پاک دست هستند؛ کسانی که در ویلای چندصد متری زندکی می کنند ، کسانی که رانت های فراوان گرفته اند نمی توانند با فساد مبارزه کنند.

 

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه افرادی که در ستاد مبارزه با مفساد اقتصادی هستند خود آنها گرفتار فساد هستند بیان داشت: مشکل ما این است کسانی که با فساد مبارزه می کنند خود آنها هم گرفتار فساد شده اند ، چون آنها گرفتار فساد شده اند دیگر نمی توانند با فساد مبارزه کنند، خود افرادی که در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی حضور دارند گرفتار فساد هستند و به همین دلیل هم نمی توانند با فساد مبارزه کنند.

 

وی ادامه داد: این افراد اصلا اعتقادی به مبارزه با مفاسد اقتصادی ندارند و به همین جهت هم مطالبه مردم درباره مبارزه مفاسد افتصادی را جدی نمی گیرند و عقیده ای به آن ندارند. این جلسات نه تنها در کشور منفعت و فایده ای ندارد بلکه به ضرر مردم است، 

منبع: دانا
ارسال نظرات