طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی با شرکت ۵۰۰ دانش آموز بسیجی خواهر و برادر از سراسر استان در زاهدان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۶۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

سرهنگ پاسدار علی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: طرح یاوران ولایت باحضور ۵۰۰ دانش آموز بسیجی خواهر و برادر در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) زاهدان به کار خود پایان داد.

وی اظهار داشت: طرح یاوران ولایت بر اساس سیاست‌های سپاه با محوریت تربیت و پرورش بسیجیانی انقلابی و مومن در استان برگزار شد.

فقیری با اشاره به این مطلب که این طرح در مقطع دوم دبیرستان برگزار شده است افزود: در این راستا ۲۵۰ خواهر و ۲۵۰ برادر نخبه از مدارس مختلف استان انتخاب شدند که این افرادپس از گذر آزمون و کسب نمره لازم به این مرحله راه یافتند.

وی تصریح کرد: این طرح مدت ۱۵ سال است که در کشور اجرا می‌شود و در این مدت افراد در دوره‌های مختلف آموزش‌های متعددی را به جهت پذیرفتن مسئولیت فرمانده پایگاه بسیج دانش آموزی مدارس را فرا گرفتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان ادامه داد: این طرح به منظور برقراری ارتباطی موثر، تربیت نیرو‌های انقلابی، ایجاد نشاط و پویایی در قشر دانش آموز و تقویت بنیه علمی دانش آموزان بسیجی هر ساله در ایام تابستان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات