مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای رسیدگی به عملکرد دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1396 صبح روز یکشنبه،31 تیرماه 1397درسالن اجتماعات پژوهشگاه نیرو و با حضور بیش از 83 درصد سهامداران برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۶۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، مجمع عمومی عادی سالانه بانک پارسیان برای رسیدگی به عملکرد دوره مالی منتهی به 29 اسفند 1396 صبح روز یکشنبه،31 تیرماه 1397درسالن اجتماعات پژوهشگاه نیرو و با حضور بیش از 83 درصد سهامداران برگزار شد.

در ابتدا، متن پیام هیات مدیره به سهامداران برای جمع حاضر قرائت شد. سپس هیات رئیسه با ترکیب آقای مهندس عباس خسروانی، به عنوان رییس جلسه، آقایان تقی پور و موحد نژاد به عنوان ناظرین و آقای ساعدی به عنوان منشی جلسه و آقای جعفری به عنوان نماینده سازمان بورس درجایگاه حضور یافتند. 
در ادامه دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک، گزارش مستدل و مبسوطی ازعملکرد بانک در سال 96 را برای حاضران ارایه کرد.
در این مجمع، سهامداران پس از استماع گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲ /۱۳۹6 با اکثریت آرا به تصویب صورت‌های مالی این بانک رای مثبت دادند.
انتخاب موسسه حسابرسی « دایا رهیافت» به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی، و موسسه " دش و همکاران "به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل، انتخاب روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی بانک پارسیان در سال 97 وتقسیم ٤ ریال سود به ازای هر سهم، از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی بانک پارسیان بود.

ارسال نظرات