حجت الاسلام محمود عظمتی گفت: راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی تلاش برای اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی است و تنها راه شکستن چماغ تحریم که در دست دشمنان است تکیه بر داشته هایمان در داخل کشور است.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۷۸
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان،راه حل برون رفت از مشکلات را تلاش برای اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی دانست و گفت : اگر دولت توان خود را در داخل کشور و برای استفاده از ظرفیت های داخلی بکارگیری کند و امیدی به ابر قدرت ها نداشته باشد از سد تمام مشکلات عبور خواهیم کرد

عظمتی گفت : توجه به توان داخلی بدین معنی نیست که تعامل با دنیا را کنار بگذاریم و ارتباط خود با سایر کشورها را قطع کنیم بلکه باید دست همکاری به سوی سایر کشورها دراز کنیم اما نباید دنیا را در چند کشور ابر قدرت و سلطه جو ببینیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان خاطر نشان کرد : تنها راه شکستن چماغ تحریم که در دست دشمنان است تکیه بر داشته هایمان در داخل کشور است که از جمله ی آن می توان به هوش و استعداد نیروی انسانی متخصص و متعهد در کنار سرمایه ی بخش خصوصی اشاره کرد.

عظمتی در ادامه گفت : یکی دیگر از نقاط آسیب پذیری ما وابستگی به دلار است که ابزار اقتصادی آمریکا برای اثر گزاری روی اقتصاد کشورهاست و با جایگزینی ارزهای منطقه ای میتوانیم بر این مشکل نیز فائق آییم.

وی در پایان با اشاره به صعب العبور بودن راه پیروزی بر مشکلات گفت : البته تحقق این امور شاید سخت و دشوار باشد و همچنین نیازمند تلاش فراوان و همکاری سیار دستگاه های اقتصادی کشور ، که با تشکیل یک اتاق جنگ اقتصادی قابل حل و امکان پذیر است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات