ساعت ارائه «خدمات به مشتریان» شعب و باجه‌های بانک آینده در  «منطقه آزاد کیش» تغییر کرد.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۷۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک آینده، پیرو نامه استانداری « هرمزگان» در خصوص ساعات کاری و در راستای صرفه‌جوئی و مدیریت بهینه مصرف برق و پیشگیری از قطعی احتمالی آن، ساعت کار کارکنان شعب و باجه‌های بانک در این منطقه از روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه تغییر کرده بود که این زمان بر اساس ابلاغ جدید، مجددا تغییر کرده است.
 
ساعت کار کارکنان شعب و باجه های مستقر در منطقه آزاد کیش، از شنبه تا چهارشنبه از  ۷ و ۳۰ دقیقه صبح  تا ۱۴می باشد و ساعت خدمت رسانی به مشتریان در این منطقه نیز در روزهای پنجشنبه از ساعت ۷ صبح  تا ۱۲ ظهر است.
 
** ساعت حضور کارکنان در محل کار
همچنین ساعت «حضور کارکنان» در شعب و باجه‌های بانک در کیش در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ صبح تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه و در روزهای پنجشنبه از ۷ صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه است.
 
بر اساس تصمیم برخی استانداری‌های کشور و ابلاغ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ساعت کاری بانک‌ها در کشور از نیمه تیر ماه ۹۷ تغییر کرده بود که این زمان جدید در برخی از استان‌ها تا اطلاع ثانوی تغییر کرده و یا تمدید شده است.
 
بدیهی است؛ در صورت هرگونه تصمیم گیری و ابلاغ ساعات کار جدید توسط هیات دولت و یا استانداری های سراسر کشور، مراتب مجدداً اعلام می‌شود. 
 
ضروری است؛ تمامی شهروندان در راستای ایفای مسئولیت بانک در این برهه از زمان، در مصرف برق صرفه‌جوئی لازم را داشته باشند، به نحوی که حتی المقدور از روشنائی روز بهره برده و همچنین از روشن نمودن تجهیزات الکترونیکی غیرضرور، به ویژه تجهیزات سرمایشی خودداری کنند.
 
ساعات کاری شعب سایر استان‌ها بر اساس اطلاعیه رسمی استانداری‌های ذیربط، حسب مورد اعلام می شود.
 
ارسال نظرات