فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی:

اولین هدف اردوهای جهادی خودسازی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بوموسی، گفت: اولین هدف اردوهای جهادی خودسازی است.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۸۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مراسم بزرگداشت و تجلیل از جهادگران اردوهای جهادی شهرستان بوموسی با حضور سرهنگ احمدی فرمانده ناحیه سپاه بوموسی برگزار شد،سرهنگ احمدی در این مراسم حرکت‌های جهادی را پایه‌گذار شروع انقلاب اسلامی در ایران ذکر و اظهار کرد: «در ابتدای انقلاب اسلامی حرکت‌های جهادی به فرمان حضرت امام خمینی‌(ره)با تشکیل جهاد سازندگی انسجام گرفت و شاهد خدمات قابل توجهی به نقاط محروم بودیم و با تدبیر مقام معظم رهبری این رسالت به بسیج واگذار شد و امروز بسیج افتخار دارد که پرچمدار محرومیت زدایی در کشور باشد.

فرمانده سپاه بوموسی  بیان کرد: «اولین هدف اردوی جهادی خودسازی است. که باید این بعد مورد توجه ویژه ای قرار گرفته شود.
وی وجود جهاد گران را یادآور دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: «در این روزگار عده‌ای محرومند و عده‌ای کمر بسته‌اند تا دست محرومان را بگیرند، این کارها تقویت آرمان‌های انقلاب است، همین کارهای ساده همان ندای انقلاب اسلامی می‌باشد.
احمدی خاطرنشان کرد: «انقلاب در این زمان نیاز به انسان نقش آفرین دارد همان‌گونه که در زمان جنگ داشت. آن روز ابزار توپ و تانک بود و امروز ابزار رسانه است. امروزه انقلابی تقدیم به من و شما شده که باید در بزنگاه‌ها ورود کنیم و با همین کارهای جهادی از انقلاب این درخت تنومند مراقبت و پاسداری نماییم.
در پایان این مراسم از جهادگران و حامیان آن‌ها در برگزاری این اردوهای جهادی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات