صبح امروز انجام شد:

دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با سردار گشتاسبی

اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با سردار گشتاسبی فرمانده جدید سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۹۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، سرهنگ پاسدار محسن اکبری، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در دیدار با فرمانده جدید سپاه سلمان ضمن تبریک به سردار گشتاسبی به عنوان فرمانده جدید سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، ستاد استان سیستان و بلوچستان از فعال‌ترین ستاد‌های استانی در سطح کشور می‌باشد.

وی ضمن معرفی اعضای ستاد استان گفت: خوشبختانه در مورد فریضتین امر به معروف و نهی از منکر هیچگونه اختلاف نظری در بین اهل تشیع و تسنن وجود ندارد و همه این فریضتین الهی را به عنوان یک مساله الهی قبول دارند از این رو رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان استفاده از ظرفیت علمای اهل سنت در جلسات ستاد استان است که از جمله می‌توان به ریاست دو ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستانی و حضور مولوی نذیراحمد سلامی نماینده محترم مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد که از اعضای ثابت ستاد می‌باشند.

اکبری ادامه داد: با توجه به اینکه دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها بر عهده فرماندهان سپاه هر شهرستان می‌باشد، انتظار می‌رود سپاه‌های شهرستانی همکاری هرچه بیشتر با ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و از پتانسیل سپاه در ستاد‌های شهرستانی استفاده شود.

سردار گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن خیرمقدم به اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: با توجه به شناختی که نسبت به افراد عضو در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان وجود دارد، می‌توان گفت: تمامی اعضاء افراد شناخته شده و مطرح در سطح استان می‌باشند که در این جایگاه قرار گرفته اند و می‌توانند اهداف ستاد استان را پیش ببرند.

وی بیان کرد: سپاه استان حمایت کامل خود را از فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان انجام خواهد داد و شخصا به عنوان فرمانده سپاه استان در جلسات این ستاد شرکت خواهم کرد تا همکاری دقیق و کاملی صورت پذیرد.

گشتاسبی تصریح کرد: با توجه به برداشتی که از جامعه دارم، با این حجم از هجمه‌های جنگ نرم و جنگ فرهنگی که دشمن به دنبال آن است، اما جامعه هنوز به دنبال معنویات و اعتقادات دینی خود هستند و رسالت ستاد استان خطیر و در جهت تقویت این اعتقادات است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار