خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و دیگر مسئولین شهرستانی در محل سپاه ناحیه شهرستان شاهین شهر و میمه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۶۹۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،در این مراسم از زحمات 13 ماهه سرهنگ سیداحمد قریشی تجلیل و حکم فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر و میمه به سرهنگ مسعود جهانگیری از سوی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اهدا شد.
سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) ضمن تشکر از خدمات انجام شده سرهنگ قریشی گفت: امیدوارم با حضور سرهنگ جهانگیری در این ناحیه شاهد تقویت برنامه های سپاه باشیم، مسلما شاهین شهر ظرفیت های بسیار خوبی دارد و ما باید اجرای برنامه ها را به خود مردم بسپاریم.
وی افزود: علیرغم مشکلات اقتصادی کشور برنامه های خوبی در بسیج تدارک دیده شده است که ان شاالله شاهد اجرای خوب آنها در سطح ناحیه ها باشیم و این نکته حائز اهمیت است که شاهین شهر و میمه شهرستانی پرجمعیت و شاخص است که همین موضوع مسئولیت ما را مضاعف می کند.
وی در ادامه سخنان خود به نیت شوم دشمنان اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی و ابزارهایی که در اختیار دارد و سرمایه گذاری عظیمی که انجام داده است سعی بر ناامید کردن مسلمانان از انقلاب اسلامی دارد زیرا انقلاب اسلامی امیدی در مسلمانان ایجاد کرد که استکباران منافعشان به خطر افتاد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری بسیار قدرتمند است اما دشمنان تلاش می کنند در فضای رسانه ای درست مقابل این نقطه را نشان و ضعیف جلوه دهند.
علیرضا بصیری فرماندار شهرستان با اشاره به گذشت فراز و نشیب های 4 دهه از انقلاب اسلامی گفت: قطعا مردم عزیز در انتخاب راهشان احساسی عمل نکرده اند و از روی عقیده این نظام را انتخاب کرده اند و در مقابل تمام ناملایمتی ها و سختی ها ایستادند و دریغ نکردند و انشاالله تا رساندن این انقلاب بدست حضرت مهدی خواهند ایستاد.
وی تاکید کرد: 8 سال مرزهای ایران اسلامی دچار جنگ بود و امروزه با جنگ اقتصادی روبرو هستیم، همه ما مسئول هستیم که تلاشمان را مضاعف کنیم و خدمت رسانی به مردم را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.
در ادامه سرهنگ قریشی از فعالیت های انجام شده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین شهر طی یکسال گذشته سخن گفت و افزود: مهمترین اقدامات ما در قالب 3 گام اجرا شد که شناسایی نقاط ضعف، قدرت، فرصت ها، تهدیدها، حفظ وحدت در شهرستان و اجرای برنامه های مختلف در سطح شهرستان بوده است.
وی افزود: تمامی برنامه های اجرایی از سوی شهروندان بوده که ما تنها حامی آنها بوده ایم و در واقع سپاه ناحیه بستر را برای فعالیت مردم فراهم کرده بود.
همچنین در این مراسم سرهنگ جهانگیری با بیان اینکه امروزه هجمه بسیاری را بر علیه جمهوری اسلامی داریم گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین زلزله سیاسی را در دنیا ایجاد کرد و به مسلمانانی که بدون تحرک بودند هویت بخشید.
وی افزود: همه ما باید با کمک یکدیگر مسئولیتی که داریم را به خوبی انجام دهیم.
در پایان با اهدا لوح و هدیه از خدمات سرهنگ قریشی تشکر و حکم سرهنگ جهانگیری ابلاع و اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار