مسئول امور بانوان و جوانان مدیریت آموزش و پرورش شاهرود خبر داد:
مسئول امور بانوان و جوانان مدیریت آموزش و پرورش شاهرود گفت: اشاعه کرامات انسانی و الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در برنامه‌های آموزش و پرورش شاهرود مورد توجه است.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۱۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، عصمت السادات سیف در نشست بانوان ستادی مدیریت آموزش و پرورش شاهرود در سالن جلسات این اداره، ضمن گرامیداشت میلاد خجسته و فرخنده حضرت معصومه (س) و دهه کرامت به تبیین ابعاد شخصیتی ایشان پرداخته و القاب دخت مکرمه امام موسی کاظم (ع) را «طاهره» پاکیزه، «حمیده» ستوده خصال، «نقیه» پاک خصلت، «مرضیه» مورد رضای پروردگار، «رضیه» راضى از حق، «محدّثه» راوى حدیث، «شفیعه» شفاعت کننده در روز جزا و «معصومه»، یادآور و برشمردند.
دبیر کمیته ترویج حجاب وعفاف، حقوق شهروندی و امربه معروف و نهی ازمنکر آموزش و پرورش ضمن قرائت روز شمار هفته حجاب و عفاف به اقدامات گسترده صورت گرفته در طی سال تحصیلی در این خصوص، اشاره و بر اشاعه کرامات انسانی و الگوپذیری از ائمه اطهار (ع) تاکید کرد.
سیف ضمن اشاره به طرح‌های گسترده امور زنان وجوانان این مدیریت اظهار کرد: توانمند سازی و دانش افزایی زنان سرپرست خانوار، تقویت مهارت‌های ارتباطی سه گانه، بهبود وضعیت بهداشتی دختران مناطق محروم، توسعه سلامت دختران، توسعه سلامت زنان و مردان، آموزش حقوق وتکالیف، یاس مهربانی، دختـران آسمانی، جشنواره‌های متعدد، آموزش مهارت‌های زندگی، آیین همسر داری و بسیاری طرح‌های دیگر در راستای ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی ایرانی و حجاب و عفاف در مدارس بوده است.
وی ضمن قدردانی از زحمات مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان وکارشناس مسئول امور زنان استان به نتایج مثبت این طرح‌ها اشاره کرد و اختتامیه طرح‌ها را جهت سال تحصیلی جاری، اعلام کرد.
حمید باباخانی معاون مدیرکل ومدیر آموزش وپرورش شهرستان نیز در این نشست، ضمن بیان فضایلی از بانو حضرت معصومه (س)، به نقش موثر و حُسن زحمات بانوان ستادی در مجموعه مدیریت اشاره، و توجه به سیره حضرت را از بانوان خواستار شد.
در ادامه هریک از بانوان به ارائه نقطه نظرات خویش پرداخته و در پایان از بانوان مزین به نام معصومه و دارای فرزند دختر تقدیر بعمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها