خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا و عبدالحسینی مدیر کل صدا وسیما استان گلستان با یکدیگر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۱۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا و بهرام عبدالحسینی مدیر کل صدا وسیما استان گلستان در دفتر فرمانده سپاه نینوا با یکدیگر دیدار کردند.

سردار معروفی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت ثامن الحجج امام علی بن موسی الرضا(ع) و آرزوی توفیق پیروی از آن امام همام گفت: کار صدا و سیما را می شناسم و البته فضای حاکم بر آن را صمیمی ، خوش فکر و هماهنگ دیدم.

وی افزود:مجموعه ی سپاه ، افراد حاضر در صدا و سیما را انقلابی می دانند و وجه اشتراک ما و شما این است که هر دویمان دارای یک فرمانده مشترک هستیم و آن هم فرمانده معظم کل قواست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه ما خود را کارمند نمی دانیم چون خود را منتسب به امام خامنه ای می دانیم تصریح کرد: کار بسیار سختی را در پیش داریم و سپاه همچون گذشته  و حتی با شدت بیشتر به همکاری با مجموعه ی صدا و سیما ادامه خواهد داد.

معروفی در ادامه بیان داشت: ما غیر محافظه کاریم و به تعبیر امام خامنه ای غیر محافظه کاری یعنی اینکه وضع موجود را نمی پذیریم و قانع به وضع موجود نبوده و نیستیم ، در کار ما توقف نیست و ما پبش برنده و پیش رونده ی اهداف انقلاب هستیم.

وی بزرگترین وظیفه ی صدا و سیما را جهت دهی ملت شریف ایران به سمت اهداف انقلاب دانست و تاکید کرد:ما باید به جامعه با عملکردها و اقدامات خودمان امید دهیم و چون ما و شما در راستای حاکمیت حرکت می کنیم نباید فضای حاکم بر مجموعه هایمان به یک زمان کوتاه 4 ساله و یا 8 ساله محدود شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: ما دنبال آرم نیستیم و فقط و فقط دنبال آرمان های انقلابیم و وظیفه و کار ما عمل کردن و انجام دادن به خواسته ها و منویات ولایت فقیه است زیرا در زمان جنگ کلام ولی فقیه را کلام خدا می دانستیم.

معروفی با اینکه ما در مقابل و علیه کسی نیستیم گفت: ما با همه تعامل داریم اما هیچگاه استقلال سپاه را فدای تعامل نمی کنیم و جان و آبروی خودمان را فدای انقلاب خواهیم کرد.

وی در ادامه با تشکر از مدیر کل صدا و سیمای گلستان اذعان کرد که صدا وسیما توانسته نمایش خوبی از عملکرد سپاه و بسیج در عرصه های مختلف داشته باشد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان نقش صدا و سیما را در جنگ امروز بسیار برجسته دانست و تاکید کرد: اگر هوشمندانه عمل کنیم میتوانیم در این جنگ پیروز شویم و خداوند بابت زحمات شبانه روزیتان به شما عزت دهد و ما بعنوان یک بسیجی همیشه در کنار شما خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها