کارشناس مذهبی گفت:بهترین راه برای رسیدن به کمال، الگوپذیری از کسانی است که به مقام قرب الهی نائل آمده و از طریق اصلاح خود، به هدف نهایی رسیده باشند.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۲۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان شد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه مقاومت بسيج فارسان اظهار کرد: زندگانی و سیره حضرت معصومه سلام الله علیها، بیانگر این مطلب مهم است که تقوا و عمل صالح، مهم‌ترین شروط برای رسیدن به مقامات عالی است و در این راه، میان زن و مرد فرقی نیست.

وی خاطرنشان کرد: بهترین راه برای رسیدن به کمال، الگوپذیری از کسانی است که به مقام قرب الهی نائل آمده و از طریق اصلاح خود، به هدف نهایی رسیده باشند.

کارشناس مذهبی عنوان داشت: در بیان عظمت این بانوی بزرگوار همین بس که بسیاری از علما و مراجع گرانقدر که عمری در راه تعلیم و تربیت علوم دینی سپری کرده‌اند بر خود فرض می‌دانند هر روز به زیارت ملجا شریف حضرت معصومه سلام‌الله علیها شرفیاب شوند. و از دریای معرفت ایشان بهره‌مند گردند.

 حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد رضا علوي در ادامه بیان کرد: در مقاطعی از تاریخ صدر اسلام که غبار غربت بر چهره این دین آسمانی نشسته بود، و به گواهی تاریخ، جز تعداد بسیار معدود مؤمن واقعی باقی نمانده بود. بانوانی از اهل‌بیت پیامبر گرامی اسلام پرچم‌دار حفظ دین شدند. اول بار پس از رحلت رسول اکرم و در زمان آغاز امامت امام علی علیه‌السلام که حضرت فاطمه علیهاالسلام به یاری امام زمان خویش پرداخت و در این راه به شهادت رسیدند.

وی افزود:سال‌ها بعد پس از واقعه عاشورا و شهادت امام حسین علیه‌السلام، در زمان آغاز امامت امام سجاد علیه‌السلام  جامعه در شرایط خفقان شدید به سر می‌برد. در این زمان نیز حضرت زینب سلام‌الله علیها پرچم‌دار احیای دین شد. و مدتها نیز بعد از حضرت زینب(سلام الله علیها) بانو فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بود که برای حمایت از برادر بزرگوارشان علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) بار سفر بست.

ارسال نظرات