المپیاد ورزشی بسیجیان استان یزد ( جام شهدای مدافع حرم ) روز یکشنبه در رشته ووشو با قهرمانی تیم شهرستان یزد پایان یافت ، تیم های میبد و اشکذر به ترتیب دوم و سوم شدند.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۵۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، این مسابقات با حضور ۵۰ ووشوکار شامل ۹ تیم از شهرستان‌ های یزد، تفت، خاتم، مهریز، میبد ، اشکذر و مروست در ۲ بخش ساندا و تالو پسران به مدت ۲ روز در سالن شهدای سپاه الغدیر یزد برگزار شد.
بخش ساندا در ۶ وزن برگزار شد که در ۳۹- کیلوگرم ، شاهین سالاروند با شکست حریفان صاحب گردن آویز طلا شد ، صالح قربانیان در مکان دوم قرار گرفت و محمد سعید خبری و عرشیا اشیری به صورت مشترک سوم شدند.
در وزن ۴۲- کیلوگرم ، محمدرضا جهانبان و عرفان بیگی اول و دوم شدند و محمد امین حجت آبادی و مهدی زارع به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
در وزن ۴۵- کیلوگرم ، احمدرضا اکبریان ، سجاد سالم و ابوالفضل برزگری و همچنین در وزن ۴۷- کیلوگرم نیز عباس یوسفیان ، محمدهادی منصوری و حجت رعیتی افضلی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن ۵۲- کیلوگرم به ترتیب ، حسین ابراهیم عباسی ، عرفان حاتمی و سینا نورزهی مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در وزن ۶۰- کیلوگرم به دلیل عدم حضور ووشوکاران ، محمد مهدی حاتمی به عنوان نفر اول معرفی شد.
مسابقات بخش تالو که شامل حرکات نمایشی است در فرم دائوشو ، ابوالفضل مظفری و ابوالفضل زارع به ترتیب اول و دوم شدند و سینا صالح نژاد و علی آقا نظری نیز در فرم نانچوان مقام های اول و دوم را کسب کردند.
در فرم چانگ چوان ، ابوالفضل مظفری و « ابوالفضل» اول و دوم شدند و احمدرضا یوسفی و سید دانیال میرزابابایی به صورت مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.
در فرم نن گوئن ، علی آقا نظری و سینا صالح نژاد اول و دوم شدند و مقام سوم نداشت.
به نفرها و تیم ها برتر ، کاپ ، مدال و جوایزی تقدیم شد.
ششمین المپیاد فرهنگی ، ورزشی بسیج مساجد و محله های استان یزد از ۲۸ تیرماه ۱۳۹۷ با حضور ۲ هزار ورزشکار بسیجی در ۱۲رشته شنا ، دو و میدانی، کاراته ، تکواندو ، جودو ، تنیس روی میز ، کشتی ، تیراندازی با کمان ، دارت ، طناب کشی ، ووشو و ورزش های پهلوانی و باستانی آغاز شد از ایرنا
ارسال نظرات