سخنگوی شورای شهر هشترود گفت: در چهار ماه اول امسال بیش از 10 منطقه هشترود با 168 هزار متر مربع با بیش از دوهزار و 100 تن آسفالت ریزی شده است.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۶۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیده زهرا طاهری موسوی افزود: این آسفالت ریزی از سهمیه قیر رایگان شهرستان های زیر ۵۰هزار نفری سازمان شهرداری کشور بوده است.
وی ادامه داد: مقدار سهمیه نزدیک به ۵۷تن آسفالت در سطح شهر بر طبق وعده سازمان در سطح شهر آسفالت ریزی نموده ایم که مابقی سهمیه بلافاصله بعد از مساعدت و تزریق برای آاسفالت ریزی در سطح شهر اقدام خواهیم نمود .
طاهری موسوی اضافه کرد: طی برنامه بازدید استاندار از شهرستان هشترود در راستای افتتاح پروژه های شهری بر طبق مطالبه شورا و شهرداری شهرستان اولا در مورد ۲۰۰تن قیر و مورد دوم بازسازی فضای سید درسی استاندار هم قول مساعدت مالی سید درسی و قیر را دادند و در مورد سید درسی نیر فاز بندی کرده و با اعتبار در خواستی شورا و شهرداری اقدام به شروع فاز اولیه طرح نمایند.
وی گفت: شورای شهر هم فعلا با امکانات شهرداری در روزهای آتی نزدیک اقدام به اجرایی کردن فاز اولیه با توجه به مطالعات قبلی که انجام شده خواهد کرد.
طاهری موسوی بیان کرد: در برنامه ریزی انجام شده قرار است تا شروع فصل پائیز اکثر خیابان ها وکوچه ها آسفالت ریزی شود.
وی جلب رضایت شهروندان را مهمترین اولویت شهرداری هشترود عنوان کرد و افزود: بر اساس نیازسنجی های صورت گرفته پروژه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهری هشترود با هدف تأمین رفاه و آسایش شهروندان، تسهیل در تردد وسایط نقلیه و ساماندهی و بهسازی معابر شهری انجام می شود.

ارسال نظرات