خبرهای داغ:
شهردار منطقه ۵ قم گفت: آسفالت کردن خیابان‌ها و معابر از اقدامات مهمی است که در این منطقه انجام شده به‌گونه‌ای که در سه سال اخیر حدود ۸۰ هزار تن آسفالت در این منطقه ریخته شده و در حال حاضر ۹۵ درصد معابر منطقه روکش شده است.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۷۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
۹۵ درصد معابر منطقه ۵ روکش شده است/ جمع‌آوری روزانه بیش از ۸۵ تن پسماند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد ترکمن در مراسم افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی منطقه ۵ قم که یکشنبه شب در مسجد سید‌الشهدا برگزار شد اظهار کرد: منطقه ۵ مشکلاتی در زمینه راه‌های دسترسی داشت که با کمک شهردار و حمایت‌های انجام شده توانستیم بسیاری از مشکلات را در این زمینه برطرف کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات منطقه پنج سرانه پایین فضای سبز است، در گذشته این منطقه حدود ۳.۶ مترمربع فضای سبز به ازای هر نفر داشت که با توسعه بوستان‌ها و احداث فضای سبز جدید این سرانه به ۷.۴ مترمربع رسیده است و در حال حاضر ۱۰۰ بوستان در این منطقه وجود دارد البته این فضا همچنان کافی نیست، اما پیشرفت بسیار خوبی داشتیم.

شهردار منطقه ۵ قم خاطرنشان کرد: آسفالت کردن خیابان‌ها و معابر از اقدامات مهمی است که در این منطقه انجام شده به‌گونه‌ای که در سه سال اخیر حدود ۸۰ هزار تن آسفالت در این منطقه ریخته شده و در حال حاضر ۹۵ درصد معابر منطقه روکش شده است.

وی با اشاره به پروژه‌هایی که در این ایام افتتاح می‌شود گفت: احداث خیابان شمس آباد حد فاصل خیابان عسگری نیا تا خیابان جام جم، احداث بوستان مساعی منش، احداث خیابان جنب تعویض پلاک، پیاده رو سازی بلوار دل آذر، احداث معابر فرهنگسرا و زمین‌های نیروی انتظامی و ... از جمله پروژه‌هایی است که بهره‌برداری رسیده است.

ترکمن با اشاره به حل مشکلات آبیاری فضای سبز منطقه ۵ گفت: در گذشته از آب‌شهری برای آبیاری بوستان‌ها استفاده می‌شد، اما در حال حاضر این مسئله اصلاح شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه منطقه ۵ در نزدیکی مسجد مقدس جمکران قرار دارد، در مناسبت‌های مختلف در طول سال میزبان خیل عظیم زائرین و همشهریان است و روزانه بیش از ۸۵ تن پسماند از سطح منطقه جمع‌آوری می‌شود.

شهردار منطقه ۵ قم در پایان ضمن تشکر از همه افرادی که در اتمام پروژه‌ها کمک کردند گفت: برای کاهش مشکلات ترافیک منطقه تقاطع ... مسطح میدان ولیعصر (عج) در دستور کار قرار دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین مشکلات خیابان شهید محلات نیز به زودی برطرف می‌شود.
ارسال نظرات