خبرهای داغ:
آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله علوی گرگانی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت آیت الله مرتضی تهرانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۷۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
تسلیت دو مرجع تقلید برای درگذشت آیت الله مرتضی تهرانی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در پیام تسلیت آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: رحلت عالم ربانی آیت الله آقای حاج شیخ مرتضی تهرانی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأثر و تألّم گردید.

در این پیام خاطرنشان شده است: شخصیت ارزنده‌ای که عمر با برکت خویش را در اعلای کلمه الله و ترویج معارف نورانی اهل البیت علیهم السلام و تربیت شاگردان ولایی و تهذیب نفوس، با آراسته بودن به فضائل و مکارم اخلاقی سپری کرد و جمع زیادی از مؤمنان، از مواعظ و نصایح حکیمانه ایشان، همواره بهره‌مند بودند.

در پایان این پیام آمده است: فقدان این عالم عظیم الشأن را به حوزه‌های علمیه و بیت مکرّم و آقازادگان محترم تسلیت گفته، غفران و رضوان الهی را برای آن فقید سعید از خداوند متعال مسئلت دارم.



آیت الله تهرانی با مواعظ حکیمانه نفس را به تقرب الی الله راهنمایی کرد

بر اساس این گزارش همچنین در پیام درگذشت آیت الله علوی گرگانی آمده است: خبر درگذشت عالم وارسته حضرت آیت الله آقای حاج شیخ مرتضی تهرانی موجب تأثر و تألم اینجانب گردید.

در این پیام افزوده شده است: آن عالم بزرگوار که سال‌ها در دروس آیات عظام بروجردی، خمینی و علامه طباطبایی تلمذ کردند و مسیر تهذیب نفس و سلوک الهی را پیمودند، با سخنان دلنشین و مواعظ حکیمانه خود نفوس جویای حقیقت را به سمت تقرب الی الله راهنمایی می‌کردند.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب این ضایعه مولمه را در درجه اول به محضر امام زمان علیه السلام سپس به مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و بازماندگان، تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحوم مسئلت می‌نمایم.
ارسال نظرات