مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان خراسان رضوی گفت: هیات رزمندگان اسلام نیز به دنبال آن است که فرهنگ عاشورایی، فرهنگ انقلاب اسلامی، گفتمان امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهداء را بتواند ترویج دهد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۱۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ روز گذشته جلسه‌ای پیرامون راه اندازی هیئت رزمندگان اسلام با حضور ذاکرین مدیر اجرایی هیئت رزمندگان استان خراسان رضوی، فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد، مسئول فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر، فرمانده حوزه یک حر، فرمانده پایگاه شهدای سادات و امام جماعت و هیئت امنا مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در این جلسه گزارشی از وضعیت فرهنگی منطقه، تهدید‌ها و آسیب‌های اجتماعی، مساجد فعال در سطح منطقه و ضرورت ایجاد هیئت‌های مذهبی با نام و نشان خاص که باعت جذب جوانان و نوجوانان می‌شود را عنوان نمود.

وی همچنین با اشاره به ورود دشمنان به میدان مقابله با اسلام بر ایجاد و گسترش دقیق هیأت‌های مذهبی و هیأت رزمندگان اسلام در راستای مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی و بصیرت افزایی در جامعه به ویژه برای نسل جوان و نوجوان، تأکید کرد.

در ادامه مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان خراسان رضوی در رابطه با روند شکل گیری هیئت رزمندگان اسلام در استان خراسان رضوی و مشهد و همچنین نسبت به تبیین اساسنامه هیئت رزمندگان اسلام توضیحاتی را عنوان نمود و گفت: یکی از برکات و نعمات بعد ازدوران دفاع مقدس، وجود هیئات رزمندگان بوده که با اندیشه و تفکرحفظ شعائردینی و ارزشی در سراسر کشور به ویژه استان خراسان رضوی تشکیل شده است.

وی همچنین با عنوان اینکه هیات رزمندگان اسلام برای کشور منشاء خیر و برکت فراوانی است، تصریح کرد: بصیرت افزایی عاشورایی رسالت هیئات مذهبی است و امید است هیأت رزمندگان اسلام نیز بتواند جلوه والایی از فرهنگ عاشورایی و انقلابی را با همکاری و همیاری تمام هیات‌های مذهبی در سطح جامعه عرضه کند.

سیدحسن ذاکرین افزود:هیات رزمندگان اسلام نیز به دنبال آن است که فرهنگ عاشورایی، فرهنگ انقلاب اسلامی، گفتمان امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهداء را بتواند ترویج دهد.

در پایان جلسه برابر با موضوعات مطرح شده، هیئت امنا و امام جماعت مسجد علی ابن موسی الرضا (ع) خواستار راه اندازی هیئت رزمندگان اسلام در این مسجد شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها