مسئول سازمان بسیح عشایری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیح عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: عشایر و طوایف استان وفادارترین قشر به،ارزش های نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۴۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۴

سرهنگ پاسدار مهدی جهانزاده، مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: یکی از ویزگیهای عشایر و طوایف استان پایبندی به ارزش‌های انقلاب است و لازمه این پیوند ناگسستنی وحدت است.

وی افزود: ارتقا سطح زندگی عشایر باید در اولویت قرار گیرد و سپاه نیز در این حوزه اقدامات متعددی را در استان اجرایی کرده است.

جهانزاده تصریح کرد: با توجه به خشکسالی‌های اخیر یکی از نیاز‌های ضروری عشایر استان آب و علوفه دام بود که سپاه در این حوزه ورود پیدا کرد و به رفع این نیاز‌ها پرداخت.

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه فرهنگی برای عشایر ادامه داد: در بخش ترویح فرهنگ ایثار و شهادت کنگره ملی شهدا در سال گذشته برگزار شد و طوایف با حضور گسترده خود به این حرکت معنوی پیوستند .

این مسئول با تاکید بر این مطلب که عشایر استان افرادی ولایتمدار و پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: شهیدانی همچون سبیل اخلاقی و مولوی حسین بر، نمایندگانی از بطن این مردم بودند که برای دفاع از این آب و خاک جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

جهانزاده در پایان خاطر نشان کرد: اکنون نیز جوانان این مرز و بوم برای حفاظت از مرز‌های آبی و خاکی کشورمان تا پای جان ایستاده اند.
ارسال نظرات