جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور بسیج اقشار سپاه سیستان و بلوچستان:
جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور بسیج اقشار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: تولید کننده باید خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کند.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۴۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، همایش حمایت از کالای ایرانی با حضور بازاریان و تجار جنوب استان سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رضا لطیفی جانشین فرمانده سپاه سلمان در امور بسیج اقشار سپاه سلمان در استان سیستان و بلوچستان در این همایش با اشاره به اهمیت بالا بردن کیفیت محصولات داخلی گفت: تولید کننده باید خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کند.

وی افزود: کسبه به حمایت از تولیدات داخلی توجه کنند و در راستای تحقق این مهم،  به خرید کالاهای خارجی بصورت عملی نه بگویند.

لطیفی با اشاره به این مطلب که خرید کالاهای ایرانی باعث رونق اقتصادی کشور می شود، اظهار داشت: همه ما می توانیم با خرید کالاهای ایرانی مانع از بیکاری جوانان مان شویم و علاوه بر این،  زمینه را برای  رونق اقتصادی کشور و اشتغال آینده سازان کشور نیز فراهم کنیم.

جانشین فرمانده سپاه سلمان در اموربسیج اقشار سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تولید کننده گان باید بدانند که اگر کالای تولید شده غیر استاندارد و فاقد کیفیت باشد مردم از کالاهای تولید داخلی استقبال نخواهند کرد.

این مسئول بیان کرد:در این راستا بایدبه تولیدکالاهای باکیفیت داخلی که قابلیت رقابت با کالاهای مشابه خارجی مبادرت ورزید وضمن معرفی این کالاها از طریق اصناف و رسانه ها  به حمایت ازتولید داخلی پرداخت.

 

ارسال نظرات