نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرق:

مهارت افزایی جوانان گره گشای مشکلات/ دشمن مترصد ایجاد ناامنی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار مدیران، اساتید و نخبگان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای، گفت : مهارت آموزی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مختلف صنعتی، کشاورزی و فناوری های نو می تواند گره گشای مشکلات اشتغال در جامعه باشد.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۵۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه یکی از جاهای مفید در جامعه مراکز آموزش فنی و حرفه ای است، گفت: مهارت آموزی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مختلف صنعتی، کشاورزی و فناوری های نو می تواند گره گشای مشکلات اشتغال در جامعه باشد.
وی افزود: نقش آفرینی سازمان و دانشگاه فنی و حرفه ای در مهارت افزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی، نگرش پشت میز نشینی را به تولید محصول در مراکز تولیدی و صنعتی تغییر میدهد.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه تولیدات صادرات محور در همه زمینه ها با اعتماد به جوانان ممکن می شود، اظهارداشت: حضور و کسب موفقیت های جوانان کشور در عرصه های مختلف توانمندی های علمی، پژوهشی و مهارتی آنها را به همگان آشکار میسازد و مسیر تعالی و رشد روز افزون ایران عزیز را هموارتر میکند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه جوانان مدال آور در المپیادهای علمی و ورزشی افتخار ایران هستند، اظهارداشت: دشمنان با علم به اینکه توانایی رویایی با ملت ایران را در جبهه های علمی، دفاعی و ارزشی و اعتقادی ندارند؛ مترصد فرصت برای ایجاد فضای ناامن در بخش های اقتصادی، روانی و عمومی کشور هستند، اما ما با تکیه بر توان داخلی و استعدادهای نخبه جوان، آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام می گذاریم.

مهارت افزایی جوانان گره گشای مشکلات/ دشمن مترصد ایجاد ناامنی است
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه نسخه و علاج مشکلات اقتصادی، برنامه های عملیاتی برای رفع آنها است، گفت: آذربایجان شرقی به دلیل داشتن ظرفیت های فراوان صنعتی، تولیدی و صنفی بستر لازم برای مهارت افزایی فارغ التحصیلان دارد و این امر اشتغال جوانان جویای کار را نیز برطرف میکند.
در ابتدای این دیدار رئیس سازمان فنی و حرفه ای استان با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان با بیان اینکه مهارت هایی که در محیط کار آموزش داده میشود اثرات مثبتی دارد، گفت: طرح استاد شاگردی یکی از طرح های موفق این سازمان بوده است و از هر ظرفیتی برای تبدیل آن به گفتمانی عمومی تلاش میکنیم.
نخبگان و کارآموزان نمونه سازمان آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در این نشست به بیان نکته نظرات، در رشته های مهارتی خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار