خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد سازندگی استان کرمانشاه گفت: گروهی ۲۰۰ نفره از دانشجویان کرمانشاه به منطقه محروم سرفیروز آباد اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۶۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ حسین قبادی‌بصیر اظهار داشت: درصدد انجام تدارکات و اقدامات اولیه برای اعزام گروهی ۲۰۰ نفره به منطقه سرفیروز آباد هستیم.

رئیس جهاد سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه این گروه ها به مدت یک ماه در این منطقه خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: این جهادگران اعزامی دانشجو هستند و محوریت آنان دانشگاه های استان است.

وی درباره اقدامات جهادگران در مناطق زلزله‌زده نیز گفت: گروه های جهادی در مناطق زلزله زده متفرق هستند و با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم از استانهای مختلف در این مناطق حضور دارند.

رئیس سازمان جهاد سازندگی استان کرمانشاه عرصه های فعالیت این جهادگران را انجام کارهای فرهنگی و سازندگی و نیز اقدامات بهداشتی اعلام کرد.

قبادی بصیر از اعزام یک گروه پزشکی به این مناطق خبر داد و گفت: اقشار مختلف مردم از ۱۰ استان کشور در مناطق زلزله زده استان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه در بحث اردوهای جهادی امسال به خاطر وقوع زلزله، این مناطق هدف گروه های جهادی کل کشور است، افزود: حضور این جهادگران در ایام تعطیلات عید و تابستان پررنگ‌تر است.

 
ارسال نظرات