نماینده، ولی فقیه در استان کردستان گفت:: زمانی جهان به دو قطب شرقی و غربی تبدیل شده بود و با ترویج بی دینی و بی غیرتی بین مردم می‌خواستند به مقاصد خود برسند که مردم ایران با تشکیل یک انقلاب اسلامی ایران این دو ابهت را شکستند.
کد خبر: ۹۰۳۸۸۸۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت الله سیدمحمدحسین شاهرودی روز دوشنبه در مراسم ترحیم شهدای حمله تروریستی به یک پایگاه نظامی در نزدیکی روستای دری شهرستان مریوان، اظهار داشت: رزمندگان و نیرو‌های نظامی در مرز‌های استان کردستان و دیگر نقاط مرزی این دیار در برابر مرام‌های کمونیستی و لیبرالی گروهک‌های ضدانقلاب ایستاده است.

آیت الله شاهرودی افزود: اگر رشادت‌های انسان‌های مؤمن نبود امروزه نمی‌توانستیم در مساجد به امور تبلیغی دینی بپردازیم و این امنیت کنونی را مرهون خون پاک عزیزانی هستیم که جان خود را برای خداوند متعال اهداء کردند.

وی تصریح کرد: روحانیون زیادی از اهل سنت توسط گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب به شهادت رسیدند و خونشان را به ناحق بر زمین ریختند، اما باید عنوان کرد که ارزش همین شهداء تنها به دلیل امنیت نیست بلکه به خاطر اهمیتی است که از نام خدا و اسلام ناب محمدی پاسداری کردند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: مگر افرادی که در یمن زندگی می‌کنند از انسان‌های مؤمن اهل سنت با مذهب شافعی نیستند که توسط عربستان سعودی و دیگر کشور‌های منطقه بمب باران می‌شوند و خونشان بر زمین ریخته می‌شود؟

آیت الله سیدمحمدحسین شاهرودی ادامه داد: اگر مجاهدت‌های رزمندگان در عراق، سوریه و دیگر کشور‌های اسلامی نبود دشمنان دین خدا فساد را در زمین گسترش داده و زمین را فساد برمی داشت.

شاهرودی افزود: انقلاب اسلامی که ثمره خون شهداء و رشادت‌های مؤمنان ایرانی بود توانست دنیا را تغییر دهد و هیچ ملتی تا اکنون نتوانسته است در برابر مخالفان و ظالمان مقاومت از خود نشان داده و این رشادت‌ها نیز ناشی از کمک‌های خداوند متعال به این ملت است.

شاهرودی بیان داشت: دشمنان امروزه در ضعف قرار دارند چراکه زمانی به خیال خود می‌خواستند یک خاورمیانه‌ای را تشکیل دهند که در خدمت اسرائیل باشد و تمام کشور‌های این منطقه را صاحب شوند و امروزه می‌گویند که ایران به مرز‌های آن‌ها رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: شهداء حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و هیچ مرگی بالاتر از مرگ با شهادت نیست چرا که خداوند هرکه را بخواهد در جایگاه ویژه‌ای قرار دهد او را به درجه شهادت مفتخر خواهد کرد.

وی ادامه داد: فرهنگ شهادت طلبی باعث گسترش اسلام می‌شود و سنی و شیعه در کنار هم در استان کردستان جنگیدند تا این امنیت به وجود آمده و از گزند و آسیب دشمن بدور باشند.

آیت الله سیدمحمدحسین شاهرودی ضمن تسلیت شهادت ۱۱ تن از مدافعان مرز‌های استان کردستان در حمله تروریستی یکی از گروهک‌های ضدانقلاب اظهار کرد: این افراد بدست جانیانی که عمل آن‌ها را هیچ وجدانی بیدار و آگاه بشری تایید نمی‌کنند جانشان را از دست دادند و به درجه شهادت رسیدند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات