فرمانده سپاه شهرستان بیجار به مناسبت شهادت ۱۱ نفر از پاسداران، بسیجیان و سربازان سپاه کردستان در روستای دری مریوان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۰۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیجار ضمن محکوم کردن این اقدام دمنشانه گروهک‌های ضد انقلاب پیام تسلیتی به شرح زیر صادر نمودند.

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله اموات بل احیاء عند ربهم یرزقون

بار دیگر دست گروهک‌های معاند و منافقین کور دل از آستین بیرون آمد و با کمک استکبار جهانی و کشور‌های مرتجع منطقه تعدادی از پاسداران رشید سپاه اسلام را به شهادت رساندند.

قطعا نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف عالیه خود نیاز به ادامه طریق در مسیر شهادت و شهادت طلبی دارد و رمز بقای اسلام و انقلاب اسلامی در وحدت کلمه و ترویج فرهنگ شهادت بوده و خواهد بود.

سپاه بیت المقدس استان کردستان بعنوان یک نیروی نظامی توانمند وکارآمد در کنار سایر نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی نقش موثری در ایجاد امنیت پایدار مردمی در استان کردستان داشته و خواهد داشت و با نثار ده‌ها شهید در طول سال‌های گذشته اجازه نخواهد داد امنیت مثال زدنی در استان کردستان خدشه دار شود.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدای امنیت و ملت رشید ایران اسلامی خصوصا استان کردستان یقین دارم پاسداران انقلاب اسلامی و نیرو‌های نظامی و امنیتی درسی فراموش نشدنی را به ایادی و نوکران حلقه به گوش استکبار جهانی خواهند داد و آن‌ها را از انجام این عمل نادم و پشیمان خواهند کرد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات