خبرهای داغ:

سرهنگ پاسدار خیران پور برترین فرمانده ناحیه استان خوزستان شد

نه رده بسیج بهبهان در زمره برترین های جشنواره مالک اشتر قرار گرفتند و در این رابطه از فرماندهی سپاه بهبهان تقدیر شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۰۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، در روز دوشنبه ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ در سالن اجتماعات سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان، برترین رده های بسیج در جشنواره مالک اشتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در هشتمین جشنواره مالک اشتر، سرهنگ دوم پاسدار عبدالله خیران پور فرمانده سپاه ناحیه بهبهان عنوان موفق ترین ناحیه در سطح نواحی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان را به خود اختصاص داد و توسط سردار فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان مورد تقدیر قرار گرفت.

ناحیه مقاومت بسیج بهبهان همچنین توانست در مجموع از بین نواحی سپاه استانی، رتبه موفق ترین 9 رده را از جمله معاونت های طرح و برنامه، مرکز اردویی، مرکز راهبری ناحیه، حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر، گردان بیت‌المقدس شهید پیش بهار از حوزه بسیج شهید دقایقی، پایگاه مقاومت بسیج حضرت ثامن الائمه(ع) از حوزه مقاومت شهید دقایقی، پایگاه مقاومت امام حسین(ع)از حوزه عشایری نینوا و مجمع عالی بسیج و کارگروه اجتماعی را به خود اختصاص دهد.

در این رابطه سرهنگ دوم پاسدار عبداله خیران پور در گفتگو با خبرگزاری بسیج، کسب این موفقیت را مرهون تلاشها و زحمات مجموعه همکاران خود در ناحیه مقاومت بسیج بهبهان و آحاد بسیجیان عزیز دانست و از زحمات شبانه روزی همگی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است دبیرخانه اشراف فرماندهی، همه ساله فرماندهان و مدیران موفق رده های بسیج را شناسایی و مورد ارزیابی قرار داده و از موفق ترین ها در قالب جشنواره مالک اشتر تقدیر و تجلیل می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار