معاون بهداشت و درمان سپاه امام رضا(ع) خبر داد:

کلنگ‌زنی 5 مرکز درمانی در حاشیه شهر مشهد تا پایان سال جاری

معاون بهداشت و درمان سپاه امام رضا(ع) از کلنگ‌زنی 5 مرکز درمانی در سال جاری در حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: دو مرکز تا اواسط سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۲۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دکتر توکلی راد امروز در مراسم  احداث دو مرکز درمانی  در حاشیه شهر مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سعی ما بر این است که این دو درمانگاه در مناطق طبرسی و مهرآباد را به صورت عمومی دایر و در نهایت به مرور زمان به سه طبقه توسعه دهیم.

وی ادامه داد: در منطقه مهر آباد هم فندانسیون برای 4 طبقه زده می‌شود که ابتدا طبقه اول آن ساخته خواهد شد و تا اواسط سال جاری دو مرکز به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون بهداشت و درمان سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای درمانگاه طبرسی و مهرآباد برای طبقه اول ان 2/5 میلیارد تومان است.

وی بیان داشت: برای ساخت سه مرکز درمانی دیگر در حال مشاوره هستیم و قرار براین است که این سه مرکز با همکاری سپاه امام رضا(ع)، آستان قدس و شهرداری احداث شود.

توکلی راد در پایان گفت: این سه مرکز هم قرار است در منطاق حاشیه شهر از جمله اسماعیل آباد، مسلم و حاشیه اسماعیل آباد احداث شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها