خبرهای داغ:
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: هزار و 240 نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد در چهار ماهه سال جاری به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۴۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یوسف زمانی، افزود: از این تعداد 720 نفر در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس، 200 نفر به قم، 200 نفر به اردوگاه شهید رجایی استان مازندران و 120 نفر به اردوگاه امام علی (ع) کردستان اعزام شدند.                              

وی ادامه داد: در ماه های مرداد و شهریور نیز 720 نفر از دانش آموزان تحت حمایت به مشهد مقدس و اردوگاه شهید مطهری گیلان اعزام خواهند شد.                                                                                        

زمانی اظهارداشت: این اردوها باهدف رشد ایمانی، تقویت بنیه اعتقادی، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین مددجویان تحت حمایت برگزار می‌شوند.                                                                                      

وی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در فصل تابستان برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان تحت حمایت، بیان کرد: چهار هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در طول تابستان از کلاس های آموزشی کانون های دائم و موقت بهره مند خواهند شد.                                                                                       

زمانی با اعلام اینکه کلاس های آموزشی در رشته‌های عکاسی، خوشنویسی، طراحی، رایانه و ... برگزار می شود، افزود: دانش آموزانی که در برنامه‌های آموزشی کانون های دائم و موقت شرکت می کنند در سامانه اوقات فراغت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ثبت خواهد شد.                                            

ارسال نظرات