درآستانه میلاد امام مهربانی علی ابن موسی الرضا علیه السلام  و دهه کرامت خدام حرم مطهر امام رضا علیه السلام، حامل پرچم سبز آستان قدس رضوی فضای جزیره ابوموسی را آکنده از عطر و بوی حرم رضوی کردند.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۴۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، در فضایی آکنده از معنویت و به مناسبت دهه مبارک کرامت کاروان خادمین آستان مقدس امام رضا(ع) به همراه پرچم بارگاه ملکوتی آن امام رئوف وارد شهرستان ابوموسی شدند و مورد استقبال مردم ولایت مدار و مومن شهرستان قرار گرفتند.
خادمان حرم ملکوتی امام رضا علیه السلام در بدو ورود به جزیره ابوموسی در فرودگاه مورد استقبال گرم مردم و مسئولان قرار گرفتند و در ادامه با حضور در گلزار مطهر شهدای گمنام ابوموسی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ذکر فاتحه بر مزار این لاله‌های جاودان، یاد شهیدان را ارج نهادند.
اعضای کاروان خدام حرم مطهر رضوی سپس در بیمارستان پارس ابوموسی حضور یافتند و از بیماران عیادت کردند و سپس به دیدار سه تن از اعضای خانواده معظم ومعزز شهدا رفتند.
حضور در مواضع نظامی و دیدار با رزمندگان، برگزاری جشن میلاد امام رضا علیه السلام با حضور خدام در مسجد جامع و دیدار عمومی با مردم از جمله دیگر برنامه های این کاروان در شهرستان ابوموسی است.

image_pdf
ارسال نظرات