سرپرست مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان بسیج مازندران در بهشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۶۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرپرست مرکز تربیت بدنی سپاه کربلا در گفتگو با بسیج از برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان بسیج مازندران در بهشهر خبر داد.

سرهنگ پاسدار کاظم غفار پور اظهار داشت: با رقابت 20 تیم و پایان این مسابقات  و در نتایج تیمی بسیج مقاومت ناحیه بابل اول، بسیج ساری دوم و بسیج جویبار سوم شدند.

این مسئول در تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران یادآور شد: در نتایج انفرادی  و در وزن 45 کیلو محمدجواد یخکشی از گلوگاه اول، امیر حسین غلام نژاد از بابل دوم و منصور دهمردی از نکا و مهدی عباسپور از ساری مشترکا به مقام سوم رسیده و در وزن 48 کیلو محمد علی عموزاده از بهشهر اول، حسین عمران از بابل دوم و دانیال دست افکن از قائمشهر و امیررضا گرگانی از محمودآباد مشترکا سوم شدند.

غفارپور گفت:  در 51 کیلو رضا مومنی از ارطه اول،  امیر حسینساداتی از جویبار دوم و سجاد نورانی از نوشهر و سجاد ذبیح زاده از بابل مشترکا سوم و در وزن 55کیلو محمدحسین غلامی از جویبار اول، سروش کاملی از آمل دوم و عباس علیزاده  از بابل و مرتضی قربانی از ساری مشترکا سوم شدند.

وی بیان کرد:  در 60 کیلو نورعلی سورتیچی از ساری اول، حسن آقابراری از بابلسر دوم و حسین کاکویی از ارطه و علی خندان از بابل مشترکا سوم و همچنین در وزن 65 کیلو هامومنمحمودجانلو از گلوگاه اول، محسن سلیمانی از ساری دوم و رضاعطوفی از بهشهر و آرشیا اسماعیلی از قائمشهر مشترکا سوم شدند.

سرهنگ غفار پور افزود: در 71 کیلو فریماه رحمانی از بابل  اول، عادل رمضانی از جویبار دوم و پوریا کرامتی از بهشهر و محمدمهدی حسن زاده از بابل مشترکا سوم و در 80 کیلو علی فضلی از ساری اول، ابوالفضل صادقی از ارطه دوم و سید جواد کلانتری از ساری و امیر حسین سلیمانی از رامسر سوم شدند.

این مسئول بیان کرد: در 92کیلو ابوالفضل مهدیان از آمل اول مهرداد ریاحی از بهشهر دوم و در وزن 110 کیلو علی طاهر خانی از رامسر اول، مجتبی کامجو از محمودآباد دوم شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها