خبرهای داغ:
معاون تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد:

برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در کرمانشاه

معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جشن شب میلاد امام رضا(ع) به طور ویژه در میدان غدیر کرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۸۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام مجتبی فتح الهی نژاد با اشاره به اینکه دهه ای که در آن قرار داریم از ابتدا با میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و در ادامه به میلاد امام رضا(ع) ختم می شود، اظهار داشت: در این ایام دهه کرامت برنامه های مختلفی از سوی دستگاه ها به اجرا درآمد.

معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این میان دو برنامه خاص در پارک شرقی و پارک شبدیز به اجرا درآمده که شامل اجرای جنگ شادی و مسابقات و نیز اقامه نماز جماعت توسط اوقاف و بسیج است.

وی بیان کرد: در سطح هیئات نیز علاوه بر برگزاری مسابقات مختلف، روحانیون نیز به ایراد سخنرانی درباره مناقب اهل بیت(ع) می پردازند و تعدادی هیئت نیز در شب و روز میلاد اقدام به برپایی جشن می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه که یکی از برنامه ها برپایی جشن در میدان غدیر توسط هیئت امام رضا(ع) در شب میلاد ایشان است افزود: همچنین توسط نمایندگی آستان قدس در طول این دهه هم برنامه های مختلفی نظیر اعزام به زیارت، اطعام تعدادی از محرومین و برنامه هایی که در راستای شناخت  شخصیت امام رضا(ع) توسط برخی از دستگاه ها اجرا شد دنبال می شود.

حجت الاسلام فتح الهی نژاد خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه میزبان تنها امام بزرگوار امام رضا(ع) در کشور هستیم و همچنین تعدادی از امام زاده های بزرگوار نظیر حضرت معصومه(س) و احمد ابن موسی شاه چراغ نیز در کشور ما قراردارد

بزرگداشت این عزیزان در این دهه موجب توجه به جایگاه اهل بیت(ع) می شود.

وی با تاکید بر اینکه این بزرگداشت ها عنایت آن بزرگواران را شامل حال ما خواهد کرد افزود: این عرض ارادت ها موجب تقویت معارف دینی و توجه به اهل بیت(ع) می شود.

ارسال نظرات