خبرهای داغ:
جلسه توجیهی مسئولان بسیج سازندگی پایگاه‌های حوزه کوثر با حضور معاون بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۰۰۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، علی جلودار معاون بسیج سازندگی ناحیه امام رضا (ع) طی سخنانی در جمع مسئولان بسیج سازندگی پایگاه‌های مقاومت حوزه کوثر اظهار کرد: سپاه برای اشتغال زایی وام‌هایی با درصد باز پرداخت کمتر دراختیار بسیجیان قرار می‌دهد تا برای خود واطرافیان شغل ایجاد کنند و شما با شناسایی توانمندی‌های بسیجیان خود می‌توانید با ایجاد نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی برای این افراد اشتغال ایجاد کرده و از کالای ملی حمایت کنید.
معاونت بسیج سازندگی یادآورشد: ما طی جلسات متعددی با مراکز مختلف فنی وحرفه‌ای استان خواستار برگزاری کلاس‌های مورد نیاز بسیجیان به صورت رایگان در سطح پایگاه هاو حوزه‌ها شدیم و در این زمینه خبر‌های امیدوار کننده‌ای داریم.
جلودار در پایان به فعال کردن ایستگاه‌های خدمت رسانی در مناطق محروم حوزه استحفاظی اشاره کرد و گفت: ارگان‌های مختلفی مانند بسیج جامعه پزشکی وبسیج مهندسین و بسیاری ازارگان‌های دیگر اعلام آمادگی کرده اند.
لیلا بیاتی فرمانده حوزه کوثر نیز در این جلسه گفت: مسئولان بسیج سازندگی با حمایت فرماندهان باید تمام تلاش خود را برای فرهنگ سازی درمصرف کالای ایرانی به کارگیرند.
وی با تاکید برایجاد شورای اندیشه ورز درسطح حوزه وپایگاه گفت: شما دراین هیئت‌ها میتوانید برنامه‌های مختلفی در طول سال داشته باشید که زمینه سازی کنید تا مردم از کارگر ایرانی حمایت کنند و این کار از طریق خرید کالای ایرانی تحقق می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها