فرمانده سپاه امام رضا(ع) تاکید کرد: برای رفع مشکلات حاشیه شهر نیازمند عزم جدی مسئولان هستیم.
کد خبر: ۹۰۳۹۰۱۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی مرکز درمانی «کرامت»  در منطقه طبرسی مشهد اظهار داشت: برگزاری چنین اجتماعاتی در حقیقت تکریم خیرین و توسعه اقدامات خیرخواهانه است.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) امیدواریم را عاملی در راستای تکریم از خانواده خیرین دانست و گفت: امید است، چنین حرکاتی منشاء و مقدمه‌ای برای گسترش اقدامات خیر به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر باشد.
 
وی گفت: ساکنین حاشیه شهر مشهد از گرفتاری‌های موجود در این مناطق رنج می‌برد که این گرفتاری‌ها محصول سالیان دراز است لذا برای رفع این معضلات نیازمند عزم جدی مسئولان، خیرین و مردم هستیم .
 
وی ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در حاشیه شهر مشهد بحث بهداشت و درمان است لذا یکی از موضوعاتی که قرارگاه به‌آن ورود پیدا می‌کند، موضوع بهداشت و ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی است البته قرارگاه علاوه بر مسائل مربوط به‌درمان، به موارد دیگری چون ارائه خدمات عمرانی و ایجاد امنیت در مناطق حاشیه شهر نیز ورود پیدا کرده است.
 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) به معضل اعتیاد در حاشیه شهر مشهد اشاره کرد و گفت:  قرار است کارگروه‌هایی در حوزه پیشگیری، درمان، نگهداری و کمک پس از درمان تشکیل شود تااین معضل از بین برود.

سردار نظری ابراز کرد : امسال با کمک شهرداری، خیرین، مردم و قرارگاه شهید برونسی5 درمانگاه در حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی  می‌شود.
 
وی در پایان گفت: امید است روزی بیاید که دیگر شاهد چنین مشکلات و معضلاتی در حاشیه شهر نباشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها