با حضور کاروان زیر سایه خورشید
کاروان زیر سایه خورشید در ادامه سفر خود به استان لرستان روز دوشنبه به شهرستان دورود رسید و این شهرستان میزبان کاروان زیر سایه خورشید و معطر به نام امام هشتم (ع) شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۶۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، روز گذشته شهرستان دورود میزبان کاروان زیر سایه خورشید و معطر به نام امام هشتم (ع) شد و همچنین بیش از 30 برنامه در قالب بسترهای فرهنگی، محرومیت‌زدایی و حمایت از تولید ملی و کارآفرینی در این شهرستان اجرا کردند.

 مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید ساعت 7:30 صبح روز دوشنبه 1 مردادماه با اجرای صبحگاه مشترک سپاه، انتظامی، بسیج و با حضور مسئولین ادارات شهرستان دورود در محل صبحگاه نیروی انتظامی برگزار شد، خدام رضوی از خانواده‌های شهدا حاضر در صبحگاه مشترک و مسئولین ستاد برگزاری زیر سایه خورشید این شهرستان تجلیل کردند.

 فضای شهرستان دورود عطرآگین شد

 کاروان زیر سایه خورشید به‌رسم ادب با حضور در منزل جانباز انقلاب اسلامی که در فتنه 96 به درجه رفیع جانبازی نائل‌آمده، با وی دیدار و خدام امام رضا (ع) به‌رسم یادبود، هدیه‌ای را به این جانباز و پدر و مادرش اهدا کردند.

 

 عیادت کاروان زیر سایه خورشید از بیماران بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرستان دورود و سرکشی از مراکز درمانی، زمزمه اذان و اقامه در گوش نوزاد توسط کاروان خادمان حرم امام مهربانی‌ها، افتتاح بخش سی‌تی‌اسکن پیشرفته، از برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان دورود بود.

 فضای شهرستان دورود عطرآگین شد

 اولین حادثه سیمان دورود در 4 تیر 95 منجر به فوت کارگر زحمت‌کش مظفر پاپی و دومین حادثه در تاریخ 25 شهریور رخ داد، که در طی آن متأسفانه حمیدرضا رسول خانی جان باخت و محمد لشنی دچار سوختگی شدید شد، برای اولین بار از 2 خانواده متوفی و کارگر سیمان دورود که دچار سوختگی شده در جشن کارگری دعوت شدند وازآنها به‌عنوان توانگران صنعت تجلیل به عمل آمد و جشن کارگری شرکت سیمان با توجه به سال حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی، جشنی برای کارگرها و قشر کارگری در شرکت سیمان دورود برگزار شد.

 

خادمان حرم امن امام رضا (ع) در بازدید از بند مردان زندان شهرستان دورود با حمل پرچم گنبد ملکوتی حرم منور امام رئوف، فضایی سرشار از عطر رضوی را ایجاد کردند.

 

تجلیل از مقام مادر شهید علی راست پایی که زمینی به مساحت 1100 متر به ارزش 300 میلیون و مبلغ 200 میلیون پول نقد جهت ساخت مسجد در روستای سیاهلکه طبق وصیت‌نامه شهید اهدا کرده، از دیگر برنامه‌های شاخص جشنواره زیر سایه خورشید در شهرستان دورود بود.

 فضای شهرستان دورود عطرآگین شد

مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای شهرستان دورود و ادای احترام به مقام شهدای منا با حضور کاروان زیر سایه خورشید در این شهرستان برگزارودیدار صمیمی با مجروحین میدانی فتنه دی‌ماه 96 دورود، از دیگر برنامه‌های شاخص جشنواره زیر سایه خورشید بود.

 

حضور در بازار محلی و سنتی جهت تشویق تولیدات بومی، تشویق 3 کاسب بازار روز به‌عنوان حبیبان الهی نیز از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان دورود بود، که با استقبال پرشور مردم مواجه شد.

 فضای شهرستان دورود عطرآگین شد

جشن مردمی در مسجد 14 معصوم (ع) و دیدار با خانواده‌های شهدا و خانواده شهید سالار عبدالوند ازجمله برنامه دیدار با مردم مناطق محروم و آسیب‌پذیر شهرستان دورود بود.

 

مردم شهرستان دورود همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور در مسجد امام حسین (ع) این شهرستان از خادمان آستان قدس رضوی و پرچم حرم مطهر علی بن موسی‌الرضا (ع) استقبال و برای تبرک جستن به آن حضرت اقدام به بوسیدن پرچم گنبد حرم آن حضرت کردند.

 فضای شهرستان دورود عطرآگین شد

انتهای پیام /

 

ارسال نظرات