خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان فارس گفت: امروز باید راهبرد نگاه به بیرون و در پی مذاکره با آمریکا را به مذاکره با ملت تغییر دهیم.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۹۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، اسماعیل قزل سفلی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع)، گفت: در این جنگ اقتصادی با تمرکز بر رسانه ها، نقش اصحاب رسانه بسیار خاص است. چرا که با تبیین برای مردم و مطالبه گری از مسولین، در برون رفت از این برحه نقش آفرینی می کنند.

وی تصریح کرد: امروز بیش از گذشته در انقلاب، نیازمند مدیر تراز انقلابی هستیم، چرا که مدیری با مدیریت جهادی و با دغدغه بودن و مدیری که دل در گرو نظام داشته باشد، بسیار لازم است و این اهمیت زیادی در اذهان مردم خواهد داشت، برجستگی خاصی در دل مردم دارند و مردم او را همراهی میکنند.

به گفته مسئول بسیج دانشجویی فارس، در بمباران رسانه ای، کم کاری قلیل مدیران را به پای نظام می گذارند و این است که احساس نیاز به مدیران تراز می شود.

قزل سفلی با بیان اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم و به دولت مستقر کمک کنیم صریح کرد: حرفهای این روزهای رئیس جمهور حرفهای دلسوزان انقلاب است و در تبیین ها و روش یها از این مواضع تقدیر میکنیم و کمک می کنیم به اتحاد و همدلی که امروز بیش از گذشته مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه دشمنان ما و در راس آنها آمریکا به کمتر از براندازی جمهوری اسلامی ایران راضی نمی شوند خاطرنشان کرد: ما در لیست دشمنان آمریکا هستیم و استراتژی آنها این است که مولفه های اساسی جمهوری اسلامی را تغییر دهند.

مسئول بسیج دانشجویی فارس تأکید کرد: امروز بیش از گذشته نیاز است که راهبرد نگاه به بیرون و در پی مذاکره با آمریکا را به مذاکره با ملت تغییر دهیم؛ باید به منابع داخلی رجوع کنیم تا از این شرایط امروزی جامعه خلاص شویم.

قزل سفلی خاطرنشان کرد: آنجایی که در حوزه های مختلف علمی، صنعتی، نظامی و پزشکی به جوانان اعتماد کردیم، موفق بودیم.

وی با تأکید بر اینکه راهبرد مقاومت در برابر دشمنان زورگو بهترین راهبردی است که آزموده هم شده است تصریح کرد: همه با اتحاد و همدلی باید راهی برای پیشبرد انقلاب اسلامی پیدا کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی فارس ضمن بیان اینکه در این 40 سال زمینه ساز تمدن بزرگ اسلامی شده ایم تصریح کرد: امروز اگر میخواهیم به تمدن نوین اسلامی برسیم و پرچمدار این تمدن باشیم،

به گفته قزل سفلی، با مردم بایستی عالمانه و صادقانه صحبت کنیم. یعنی شرایط را صادقانه و علمی برای مردم تشریح کنیم.

وی یکی از مباحث اساسی که از ابتدای انقلاب برای سازندگی کشور مطرح بود را جهاد سازندگی دانست که بعدها با ادغام این وزارت با وزارت دیگر، جوانان مومن و انقلابی این مسیر را دنبال کردند، و به فرموده حضرت آقا بسیج سازندگی شکل گرفت و به این ترتیب جوانان بسیجی در این طرح هم با محرومیت و هم با راههای مقابله با آن آشنا شدند.

مسئول بسیج دانشجویی فارس ادامه داد: در این شرایط در بسیج دانشجویی استان فارس، برای سامان دهی این حرکت خودجوش جوانان را به منظور هدفمندی بیشتر، سازماندهی اين گروههای جهادي را عهده دار شدیم.

قزل سفلی همچنبن از آمادگی 102 گروه جهادی در استان خبر داد که 90گروه با ماهیت عمومی، 12 گروه با ماهیت تخصصی دارند.

به گفته وی، دو رویکرد در حرکتهای جهادي داریم: 1 جهاد روستایی و تمرکز به روی مناطق محروم و دورافتاده، 2 جهاد شهری که تمرکز بر تلاش بر کاهش و رفع معضلات اجتماعی است.

مسئول بسیج دانشجویی فارس افزود: در عرصه های فرهنگی، تربیتی، اقتصاد مقاومتی، حقوقی، مطالبه گری، خدمت رسانی، و... چارچوب فعالیتی گروههای جهادی را تشکیل می‌دهند.

قزل سفلی با اشاره به اینکه گروه تخصصی در حوزه پزشکی و مشاوره خانواده هم در میان گروه های ما وجود دارند، افزود: گروه های جهادی در عرصه های مختلف در تمام طول سال فعالیت می کنند و در شیراز 13 منطقه شناسایی کردیم و برای 22 خانواده شغل پایدار ایجاد شده است که نمونه آن آموزش گوهرتراشی، خیاطی و تهیه نان بستنی است.

وی با اشاره به اینکه با رویکرد جهادی می توان مشکلات را رفع کرد و با صحبتی که با استاندار فارس شده است ستاد پشتیبانی از حرکت های جهادی با مدیریت استاندار راه اندازی خواهد شد، گفت: نفس حرکت های جهادی اینست که بگوییم در نظام اسلامی با کار جهادی می توان «خواستن، توانستن» را معنا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها