خبرهای داغ:
همزمان با روزهای گرم تابستانی، تفرجگاه بزرگ ائل‌گلی تبریز میزبان خیل گسترده‌ای از گردشگران و مسافرین تابستانی است.
کد خبر: ۹۰۳۹۲۲۶
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از  روابط عمومی سازمان پارک ها و زیباسازی شهرداری تبریز، تابستان های تبریز را با آب و هوای معتدل و خُنُکای نسیم های گاه و بی گاه، بهترین موسم گردشگری و سفر برای این خطه خوانده‌اند.

این روزها که ایستگاه تعطیلات تابستانی آرام آرام به نیمه‌های خود نزدیک می‌شود و آرام تر از آن عطش گرمای تابستانی هم به سر می‌رسد، پارک ائل‌گلی مقصد و میزبان بسیاری از مسافرینی شده که از جای جای ایران به دیدن دیار سرخاب آمده‌اند.

ائل‌گلی با قرار گرفتن در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تبریز، درختان سر به فلک کشیده‌ کهنسال با سایه سار های خنک، تامین نخستین نیازهای گردشگری و... به عنوان نقطه عطف گردشگری برای مسافران بی شماری است که راهی تبریز شده‌اند.
امکانات رفاهی مناسبی همچون آلاچیق‌های متعدد، روشنایی مناسب، نمازخانه‌ها و سرویس بهداشتی‌های متعدد، آب آشامیدنی، گلکاری‌های متنوع و... همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا این تفرجگاه تاریخی به نقطه ای مطلوب برای مسافران تبدیل شود.

کافی است در میان صدای گذر باد میان شاخ و برگ درختان و صدای مداوم پرنده‌های بومی کمی دقت کنی تا صدای گفتگوهایی با لهجه‌های مختلف را در جای جای این پارک بشنوی. لهجه‌هایی که در کنار یکدیگر ، مقیاس کوچکتری از سرزمین‌مان ایران را در ائل‌گلی گرد هم آورده است.

در این بین چادرهای رنگینی که مثل خیمه‌های کوچک رنگین کمانی زیبا را تشکیل داده‌اند و در شبهای خنک ائل گلی مامن مسافران هستند.
سازمان پارک های شهرداری تبریز هم با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری تلاش خود را برای ایجاد اوقاتی خوش و بیاد ماندنی برای این میهمانان فراهم کرده است.

در این روزهای تابستانی ، سازمان پارکهای شهرداری تبریز از هموطنان و همشهریان گرامی دعوت می‌کند تا با انتخاب بوستان‌های مختلف تبریز ، خاطره‌ای خوش را رقم بزنند.

ارسال نظرات