استاندار اردبیل:

با نهایی شدن فاینانس راه آهن اردبیل این پروژه سال 99 به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل عنوان کرد: با توجه به نهایی شدن فاینانس راه آهن اردبیل تابلو روز شمار راه اندازی و این پروزه سال 99 به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۰۳۹۳۶۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل اظهار داشت: برنامه روزشمار برای پروژه راه‌آهن اردبیل تدوین شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته راه‌آهن اردبیل سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به این که 750 میلیارد تومان به صورت فایناس با پرداخت سه ساله به پروژه راه آهن اردبیل اختصاص یافته است گفت: مسئولان و دستگاه‌های مربوطه موظفند در ارتباط با مجوز و قراردادهای پروژه راه‌آهن اردبیل اهتمام بورزند و در این زمینه مشارکت‌های لازم را انجام دهند.

استاندار اردبیل از پیگیری احداث مراکز گردشگری و صنایع تبدیلی در استان خبر داد و بیان کرد: توسعه این دو مولفه در استان یک موضوع بسیار مهم و اساسی است و در این زمینه با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌هایی که در استان داریم باید مشکلات و موانع موجود را برطرف کنیم.

بهنامجو تصریح کرد: خواسته و انتظار ما از دستگاه‌های مربوطه این است که در ارائه برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دقت و سرعت ویژه‌ای داشته باشند و هر پروژه‌ای که این محور را داشته باشد حمایت کنند و ملزومات تکمیل و تحقق آن را رعایت کنند که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با دبیرخانه اقتصاد مقاومتی باید ارتباط تنگاتنگی داشته باشند و در ارائه آمار دقیق و واقعی اهتمام بورزند و به وعده‌های خود در این راستا عمل کنند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جامه عمل بپوشانیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار