خبرهای داغ:
همزمان با دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت امام رضا (ع)، جمعی از خادمین آستان قدس رضوی با سفر به شهرستان پاسارگاد با هفت خانواده ایثارگر این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۳۹۳۶۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جمعی از خادمین آستان قدس رضوی در آستانه سالروز ولادت امام رضا(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» به شهرستان پاسارگاد سفر کردند.

خادمان حرم مطهر رضوی در ابتدای سفر خود با حضور در گلزار شهدای حرم امامزاده حسین(ع)، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و سپس با خانواده شهیدان اکبر یارمحمدی، عوضعلی خادمی، رحیم محمدی، صفدر محمدی، هوشنگ هوشیار، مسعود کریمی از شهدای دفاع مقدس و حسینقلی مرادی جانباز 65 درصد این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاسارگاد در حاشیه این دیدار بیان کرد: شهدا با فداکاری خود، درس آزادگی و ایثار را به ما آموختند و امنیت و آسایش را برای جامعه به ارمغان آوردند.

نعمت الله کشتکار افزود: اکنون مردم و مسئولین می بایست با عزم راسخ در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنند چرا که این فرهنگ غنی، جامعه را در برابر آسیب ها و تهیدات حفظ می کند.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثارگری الگوی مناسبی برای چگونه زیستن است ، گفت: معرفی اسوه های ایثار و شهادت و هم اندیشی نسل جوان با فرماندهان و افراد موثر در دوران دفاع مقدس و برگزاری یادواره های شهدا از جمله راه های ترویج این فرهنگ در جامعه است.

 به گزارش بسیج، شهیدان اکبر یارمحمدی، عوضعلی خادمی، رحیم محمدی، صفدر محمدی، هوشنگ هوشیار، مسعود کریمی 19 دی ماه 65  ،  24 اسفند 63  ، 15   اردیبهشت 61  ، 10 فروردین 67  ، 21 تیرماه 67 ،  24 اسفند 63  در مناطق عملیاتی شلمچه، دجله، فکه و خرمال عراق به فیض شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار