خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود از آغاز دوره یاوران ولایت دانش آموزی، یادبود شهدای مدافع حرم ویژه دختران در مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۲۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
فرشته حسنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اعزام ۲۰ دانش آموز دختر از ۲۰ دبیرستان دوره دوم در این دوره آموزش اظهار کرد: بعد از مصاحبه و گزینش از بین پنج دانش آموز برتر مدرسه یک نفر به عنوان فرمانده منتخب سال جاری تحصیلی در این دوره شش روزه در مشهد مقدس شرکت کرده است.
وی افزود: در این دوزه آموزشی ۱۷ عنوان طرح درس در چهار قالب تشکیلاتی، خودشناسی، بسیج شناسی و اطلاعات شناسی و مسابقات مختلف فرهنگی هنری و علمی از یکم تا ششم مرداد در اردوگاه شهدای مدافع حرم مشهد در حال برگزاری است.
حسنی خاطر نشان کرد: این دانش آموزان بسیجی بعد از این دوره شش روزه به عنوان فرمانده جدید واحد‌های پیشگام بسیج دانش آموزی دخترانه انتخاب شده و در کنار شورای بسیج دانش آموزی در مدارس خود فعالیت خواهند کرد.
مسئول بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود تصریح کرد: دانش آموزان باید نسبت به محیط مدرسه خود حساس بوده و در مقابل کمبود‌ها و مشکلات واکنش نشان داده و به دنبال برطرف کردن آن باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها