معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود:

ابتکار عمل بسیج در اعتماد به جوانان/باید برای ساخت آینده مطلوب به جوانان اعتماد کرد

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت:باید به جوانان و نوجوانان اعتماد کرد و اهمیت داد و بسیج در عمل این را ثابت کرده است.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۶۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمدرضا کریمی در جمع دانش آموزان شرکت کننده در طرح ولایت دانش آموزی استان سمنان در اردوگاه شهدای مدافع حرم مشهد مقدس در سخنانی با تبریک دهه کرامت و سفارش بر استفاده از فرصت حضور در جوار امام رضا(ع) با اشاره به این دوره آموزشی اظهار کرد:شما باید یک فرمانده خوب و سرباز شایسته برای نظام و شهروند خوب با مهارت های لازم برای یک زندگی خوب و سالم را کسب کنید و مهارت در سختی ها بوجود می آید و در سفر خیلی چیزها یاد می گیرد و خود را می شناسد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان شاهرود تصریح کرد:اگر امروز مدیر و فرمانده باشید شما هم نمره می گیرید و خودتان باید برنامه ریز بشوید در مسند فرماندهی و ابتکار عمل بسیج داشته باشید تا از الان مدیر برای کشور تربیت کنیم.
وی ادامه داد: باید به جوان اهمیت داد و بسیج در عمل دارد ثابت می کند و اول سال در کنار مباحث علمی آموزشی، مدیر هستید و برنامه ریزی کنید و توسط نگاه و افکار دانش آموزان سنجیده شوید و اگر درست برنامه ریزی نکنید اشکال از شما می گیرند.
کریمی با تاکید بر این موضوع که حرکت بسیج در تربیت مدیران شایسته حرکت درستی است افزود: در هشت سال دفاع مقدس کارهای بزرگی را در مستندهای بالا افراد سن کم انجام دادند چرا که تجربه آنجا شد و اعتماد به جوان و نوجوان شد و امیدواریم این اعتماد الان باشد و بسیج و سپاه اعتماد کرده است و شما سربلند بیرون بیایید.
وی با اشاره به ثبت نام راهیان نور غرب و شرکت دانش آموزان گفت: این اردو نیمه دوم مرداد ماه انجام می شود و شما به دوستان اطلاع رسانی کنید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار