امام جمعه بروجرد گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای کم کاری مراکز آموزشی را جبران می‎کنند پس باید آموزش‎ها به نحوی باشد که مهارت‎آموزی در کنار مباحث تئوری عرضه و ارائه شود.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۹۰
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‎الاسلام سید علی حسینی امروز در دیدار با کارکنان فنی و حرفه‎ای ای بروجرد که به مناسبت هفته مهارت برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ کار باید در جامعه تقویت و نهادینه شود.

امام جمعه بروجرد با ابراز تاسف از ضعیف بودن فرهنگ کار در جامعه بیان کرد: این در حالی است که کار کردن از نگاه دین اسلام و ائمه اطهار علیهم‎السلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

حسینی با اشاره به نواقص و کاستی‎های موجود در جامعه در خصوص فرهنگ کار ادامه داد: برخی‎ها یا اصلا آموزش‎ ندیده‎اند و یا علاقه‎ای به کار کردن ندارند.

وی افزود: یکی از مشکلات در کشور ما این است که افراد از پرداختن به کارهای سخت امتناع کرده و در این دسته مشاغل فعالیت نمی‎کنند.

 امام جمعه بروجرد در ادامه مهارت‎آموزی را امروی مهم و اساسی برشمرد و تاکید کرد: باید مراکز آموزشی از پرداختن به آموزش‌های تئوری پرهیز کرده و کاربردی شوند.

حسینی با اشاره به اینکه مراکز آموزش فنی و حرفه‎ای کم کاری مراکز آموزشی را جبران می‎کنند، تاکید کرد: باید آموزش‎ها به نحوی باشد که مهارت‎آموزی در کنار مباحث تئوری عرضه و ارائه شود.

وی مهارت‎آموزی در مراکز فنی و حرفه‎ای را کاری حساس و خوب ارزیابی و اظهار کرد: ارائه رشته‎های مهارتی به افراد آموزش ندیده اقدام بسیار مهم و اساسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات