مدیر کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی نیشابور خبر داد:

تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در کانون بسیج مداحان/ شرکت مداحان در اردو‌های جهادی در سال جاری

مدیر کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی نیشابور گفت: تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در کانون بر اساس منویات مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۵۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
حسین الهی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: در این نشست که با حضور مداحان بسیجی نخبه و هیئت اندیشه ورز کانون بسیج مداحان نیشابور صورت پذیرفت، ضمن تبادل نظر در خصوص چگونگی برگزاری جشن‌های دهه کرامت و همچنین دهه ولایت، به مشکلات پیش رو جهت برگزاری جشن‌ها در شهرستان پرداخته و بر حضور فعال مداحان بسیجی در این عرصه تأکید شد.

وی گفت: در برنامه‌های سال ۹۷ کانون بسیج مداحان و هیآت مذهبی نیشابور، آموزش مداحان جوان ۱۷ تا ۳۵ سال برنامه ریزی شده است واین برنامه با هدف کشف، جذب و تربیت استعداد‌های جوان و مستعد مداحی صورت گرفته است.

مدیر کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی نیشابور افزود: تشکیل هیئت اندیشه ورز در این کانون بر اساس منویات مقام معظم رهبری در دستور کار قرار گرفته و همچنین شرکت مداحان در اردو‌های جهادی از برنامه‌های سال جدید این کانون می‌باشد.

حسین الهی مقدم در پایان گفت: طرح خادمیاران رضوی با حضور مداحان بسیجی در سال جدید به اجرا خواهد رسید که با هدف بهره گیری از ظرفیت مداحان بسیجی درخدمت به امام رضا علیه السلام در شهرستان صورت خواهد پذیرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار